ELS 'TITULATRES' DE LA SETMANA
Latre fa de Pellicer per presentar els 'candidats' a la presidència del Govern
L'humorista emula el periodista per donar pas a les seves imitacions de Rajoy, Sánchez i Iglesias
Carlos Latre i els seus divertits 'TituLatres' se centren aquesta setmana en la precampanya per a les eleccions a la presidència del Govern, que se celebraran el 26 de juny. L'humorista adopta aquesta vegada la veu de Ramon Pellicer per donar pas als candidats a presidir el Govern: Mariano Rajoy, Pedro Sánchez i Pablo Iglesias donen els seus primers missatges per al 26-J.
'Mariano Rajoy' promet una campanya "austera, amb bosses de cotilló comprades als xinesos"; 'Pedro Sánchez' assegura que si guanya instaurarà la "guapocràcia" i que pagarà operacions estètiques "a tota la població" i 'Pablo Iglesias' diu que basarà la "campanya en els petons" i que estarà "morrejant-se amb tots els ciutadans d'Espanya".
Latre tanca la gira '15 años no es nada', del 8 al 19 de juny al teatre Coliseum de Barcelona. Les entrades es poden comprar enentradas.elperiodico.com.
- Gènere i trastorn El 40% de les dones amb problemes de salut mental han patit violència física o psicològica, segons un estudio
- ENTREVISTA Joan Estévez, mercenari espanyol a Ucraïna: «Cobrava 3.500 euros; vaig matar almenys vuit russos»
- Una investigació Com va descobrir l’autoritat suïssa la fortuna de Bárcenas, de 48,2 milions d’euros el 2010
- El drama de la migració El Govern ressitua gairebé un miler de menors en diverses comunitats
- Les morts de migrants a les costes espanyoles baixen de 10.000 a 3.000
