ELS 'TITULATRES' DE LA SETMANA
Latre fa de Pellicer per presentar els 'candidats' a la presidència del Govern
L'humorista emula el periodista per donar pas a les seves imitacions de Rajoy, Sánchez i Iglesias
Carlos Latre i els seus divertits 'TituLatres' se centren aquesta setmana en la precampanya per a les eleccions a la presidència del Govern, que se celebraran el 26 de juny. L'humorista adopta aquesta vegada la veu de Ramon Pellicer per donar pas als candidats a presidir el Govern: Mariano Rajoy, Pedro Sánchez i Pablo Iglesias donen els seus primers missatges per al 26-J.
'Mariano Rajoy' promet una campanya "austera, amb bosses de cotilló comprades als xinesos"; 'Pedro Sánchez' assegura que si guanya instaurarà la "guapocràcia" i que pagarà operacions estètiques "a tota la població" i 'Pablo Iglesias' diu que basarà la "campanya en els petons" i que estarà "morrejant-se amb tots els ciutadans d'Espanya".
Latre tanca la gira '15 años no es nada', del 8 al 19 de juny al teatre Coliseum de Barcelona. Les entrades es poden comprar enentradas.elperiodico.com.
- CAS SANTOS CERDÁN-ÁBALOS Koldo García després de conèixer l’informe de l’UCO sobre Santos Cerdán: «Acaba de començar»
- Tensió als Estats Units "Motivació política" en l’assassinat d’una congressista i el marit
- Metamorfosi demogràfica Un terç de l’Eixample és estranger
- Tempesta judicial i política La caiguda de Cerdán impulsa en el PSOE avançar les generals
- Tensió als Estats Units Els EUA surten al carrer de forma multitudinària en protesta per Trump
- L’hora més crítica Sánchez acudirà dimecres a la sessió de control al Congrés per respondre per l’escàndol de Santos Cerdán
- Les gravacions del cas Koldo Koldo García va oferir al cap de la Policia Nacional avions d’Air Europa per deportar migrants magribins durant la covid
- Augmenten les probabilitats que un asteroide impacti contra la Lluna el 2032
- Criança Carlos González, pediatre: "Moltes vegades quan el teu fill plora no vol ni joguines ni dolços, demana la teva presència i el teu afecte"
- Situació dels conservadors Els barons del PP coincideixen amb Feijóo a no buscar una moció de censura amb Puigdemont: «Aquest Govern caurà sol»