RIALLES I INDIGNACIÓ
Les xarxes critiquen Carmen Thyssen per dir que "ser ric és difícil"
fimedio30367658 gra203 sant feliu de gu xols girona 11 07 2015160523192715 /
No està l'ambient per anar proclamant als quatre vents que "ser ric és difícil". Però Carmen Thyssen no ha tingut manies a declarar-ho en una entrevista per al diari 'Cinco Días', i les xarxes socials l'han criticat de valent.
La multimilionària responia així a la pregunta de si té la intenció de vendre més col·leccions d'art, una frase que ha convertit Tita Cervera en 'trending topic': "Ser ric sempre és difícil; és pitjor ser pobre. Comporta una gran responsabilitat per a un mateix i les persones que depenen de tu. Jo sóc rica en una col·lecció que em genera despeses, no beneficis".
Que alguien libere a Carmen Thyssen de su pesada carga y la apunte a una ETT.
— Von Speek (@VonSpeek) 23 de mayo de 2016
Pobrecilla, Carmen Thyssen no pensó en eso cuando se ligó a un multimillonario decrépito en lugar de a un obrero. pic.twitter.com/pZAm8COh92
— Zuriñe (@Zurine3) 23 de mayo de 2016
- Cues pel 48 Open House Barcelona
- Problemes de repartiment «Paquet no entregat per no ser a casa»: el volum de feina i les penalitzacions, darrere d’aquest ‘truc’ dels repartidors
- ‘El segon violador de l’Eixample’ viu al carrer a Sant Antoni
- Forta, valenta i decidida
- El bloc progressista del CGPJ acusa la presidenta de trencar el consens
- 17-A FOTOS | Així es roda ‘Cronos’ a la Rambla de Barcelona: la pel·lícula sobre els atemptats del 2017
- Acte a Castella i Lleó Sánchez titlla d’«indecent» que Mazón segueixi al capdavant de la Generalitat: «¿Algú sap on és Feijóo?»
- Investigació en curs Detinguts dos sospitosos pel robatori al Louvre
- Bones notícies per a les famílies: Hisenda exonera amb més de 1.000 euros les famílies amb majors de 65 anys
- Cas obert La família de Pol Cugat, el jove assassinat en una plantació de marihuana, demana una altra vegada a Google que l’ajudi a trobar el seu cos
