PICABARALLA A LES XARXES
Cristina Pedroche replica a Nuria Roca
La presentadora de 'Pekín Express' assegura que "la meva relació no incita al maltractament, són paraules molt serioses que no es poden dir a la lleugera"
txerra33737898 televisi n la sexta cristina pedroche en la ruta160502171521 /
Una setmana després que Nuria Roca critiqués Cristina Pedroche per la seva manera de parlar de la seva relació amb David Muñoz, el xef va replicar a la locutora de 'Melodía FM' i, ara, la presentadora de 'Pekín Express' ha explicat a '¡Hola!' (revista en què col·labora) que "totes aquestes crítiques són absurdes i haurien de pensar les coses abans de dir-les. Jo necessito David, igual que necessito estar amb la meva família i amb els meus amics. Estic enamorada, visc un moment dolç, que a alguns els pot semblar embafador, però és la meva història d'amor. I l'explico perquè vaig estar tres anys molt sola i m'agrada dir-li a la gent que no s'ha de perdre l'esperança, que l'amor verdader existeix, que és meravellós compartir la vida amb algú. No entenc com algú pot entendre això malament...", ha argumentat.
Pedroche ha assegurat: "La meva relació amb David no incita al maltractament, que són paraules molt serioses que no es poden dir a la lleugera, que hi ha gent que ho està passant molt malament per aquests temes. David l'únic que fa és fer-me la vida més feliç i més bonica".
"Si dic que jo sóc seva i que li entrego la meva ànima, el meu cor i, ara, també la meva pell, al tatuar-me la seva cara, són frases d'enamorada. I qui no ha dit alguna vegada 'em moro per tu' i no es mor... Són maneres de parlar i fins i tot em fa vergonya haver d'explicar-ho... Aclarint-ho, em sento fatal. Ens estimem i per això ens hem casat", diu.
- Seguretat viària El Govern posa en marxa una campanya per reduir la sinistralitat de les motos
- Col·lectius vulnerables Catalunya inicia la reobertura de menjadors escolars a l’ESO
- Receptes rodones La recepta definitiva per fer les millors mandonguilles casolanes
- LA CLAU En l'elefant de Manuel Valls
- CORRUPCIÓ AL PP La Fiscalia demana l'arxiu de les actuacions contra Gallardón per la compra d'Inassa en el 'cas Lezo'
- Tribunals Detinguda per ordre de l’Audiència Nacional l’exmilitant socialista Leire Díez
- Figura influent Robe Iniesta, poeta salvatge i l’ai al cor que va revolucionar el rock en castellà al capdavant d’Extremoduro
- Entrega del guardó La filla de María Corina Machado agraeix el Nobel de la pau: «Si volem tenir democràcia, hem d’estar disposats a lluitar per la llibertat»
- Radiografia de l’educació superior Navarra, Madrid i Catalunya tenen les universitats públiques més cares
- SANCIONAT A EUROPA Flick gestiona amb tacte les «petites decepcions» de Lamine Yamal
