Nuria Roca: "Pedroche fa un trist favor a les dones quan parla de com d'enamorada està de David Muñoz"
La locutora de Melodia FM analitza les últimes declaracions de la presentadora de 'Pekín Express'
Nuria Roca ha aprofitat el seu blog, 'Los tacones de Olivia', on enjudicia la figura de Cristina Pedroche i de les seves últimes declaracions a 'El hormiguero', on va parlar de la seva relació amb el cuiner David Muñoz.
La locutora de Melodia FM ha volgut deixar clar d'entrada que "li agrada" Cristina Pedroche i que "cadascú viu com vol, s'enamora de qui vol i viu la seva relació com li dóna la gana". No obstant, considera que els personatges públics han d'actuar amb responsabilitat a l'hora de donar certs missatges per la gran repercussió que tenen.
"Crec, personalment, que Cristina Pedroche fa un trist favor a les dones quan explica com està d'enamorada del seu nòvio, David Muñoz. No perquè estigui molt enamorada, només faltaria, sinó per com ho diu i el que transmet", escriu la també escriptora.
Roca ha opinat que la presentadora de 'Pekin Express' (La Sexta) deixa anar el que li passa pel cap sense posar cap filtre, cosa que provoca que digui frases com "totes les coses bones que em passes són gràcies a ell" que "fomenten un missatge de possessió de la parella molt perillós". Un argument que la locutora recolza amb les afirmacions de Pedroche sobre el possible enuig del seu marit al no estar localitzada al mòbil durant 13 hores seguides.
"L'AMOR DE VERITAT NOMÉS ES VIU UNA VEGADA"
Notícies relacionades"Disculpin l'atreviment, però és el que té tenir alguns anys més: encara que a ella no li pugui semblar possible, algunes ja hem estat allà on és ara la Pedroche, i no precisament a l'Índia. Enamorades fins a quedar cegues, creient que has sigut tu la primera al món que ho ha experimentat d'aquesta manera; tenint la certesa que l'amor de veritat només es viu una vegada i creient que ets més feliç del que mai hagi sigut ningú a tot el món...", defensa la presentadora valenciana, que considera que "trobar virtuts en la possessió de l'altre són missatges molt perillosos i molt perjudicials quan s'és un personatge públic".
Roca ha afegit que s'ha de tenir prudència i "adonar-te que les adolescents estan per aquí mirant i seguint els seus referents". "Això sí, enhorabona a la parelleta, que siguin molt feliços i que mengin anissos", sentencia.
- Apagada Red Eléctrica sospita d'una desconnexió massiva de plantes solars abans de l'apagada
- Andrés Iniesta: "No sempre tot és bonic, ni per a mi ni per a ningú"
- Presumpta administració deslleial Els Mossos confisquen documents i joies als marmessors de Pere Mir
- Habitatge Gonzalo Bernardos avisa els espanyols: «Els que es vulguin comprar una casa s’han d’afanyar»
- Lluita contra el frau Hisenda et vigila: aquesta és la quantitat màxima que pots pagar en efectiu
- Criança El pediatre Carlos González, sobre l'exposició dels nens a les pantalles: "Fins a aquesta edat, res"
- Energia El Govern central exigeix per a aquesta mateixa tarda a REE i totes les elèctriques totes les dades sobre l'apagada
- Educació superior Creix més del 50% el nombre d’universitaris que han de compaginar estudis i treball en només tres anys
- Infraestructures Renfe prepara 9.000 trajectes en bus per al tall de Rodalies entre El Prat i Vilanova de l'1 al 4 de maig
- Plataformes digitals La moderadora de continguts de Meta registra un ero històric: 2.062 acomiadaments a la torre Glòries