A PALM SPRINGS
Stallone perdrà diners amb la venda d'una mansió
L'actor, que va comprar la casa el 2010 per 3,8 milions, ha rebaixat el preu 275.000 euros
/
Sylvester Stallone ha posat a la venda la seva mansió de La Quinta (Palm Springs) per 4,2 milions de dòlars (3,86 milions d'euros), 300.000 dòlars menys (275.000 euros) del que li va costar quan la va comprar el 2010. L'actor, acostumat a guanyar diners a dojo com a actor i productor de pel·lícules, perdrà diners en aquesta ocasió, cansat d'intentar vendre la casa al mateix preu que la va comprar.
Va provar sort el 2011 i el 2014, però ningú va voler pagar tants diners per una propietat d'estil mediterrani ubicada al costat d'un camp de golf, 480 metres quadrats repartits en dos pisos, quatre dormitoris, cinc banys i piscina.
- Crisi de l’habitatge Viladecans serà el sisè municipi metropolità a sumar-se al veto de Barcelona als pisos turístics el 2028
- Perills naturals ¿Quin és l’animal que ha causat més morts que totes les guerres juntes?
- Lloc emblemàtic El racó de Figueres que apareix en una pel·lícula de Netflix
- Successos Detectat frau elèctric, aliments caducats o excrements de rates en 24 supermercats de L'Hospitalet
- Educació a Catalunya El TSJC ordena executar provisionalment la sentència que anul·la part del decret que blinda el català a l’escola
