LA SEMBLANÇA AMB EL TERRORISTA AGITA LA XARXA
Berto se'n riu de l'enrenou amb el 'bessó iemenita'

Nasr bin Ali al-Anesi, un dels líders d’Al-Qaida.
Així, de cop, dimecres les xarxes es van omplir de missatges sobre la semblança de Berto Romero amb un dels líders d'Al-Qaida. «Estic acostumat que cada dues setmanes em treguin una semblança amb algú: Flipy, Torrente Ballester, Luis Piedrahita o qualsevol amb ulleres», diu amb resignació l'humorista, que va ser víctima a les xarxes socials d'una nova semblança raonable.
En aquesta ocasió, amb algú amb qui a ningú li agradaria que el comparessin: Nasr bin Ali al-Anesi, un dels caps d'Al-Qaida al Iemen que va reivindicar a través d'un vídeo l'autoria de l'atac a París contra el setmanari satíric Charlie Hebdo.
Notícies relacionadesAl llarg de tota la tarda, Twitter es va inundar de tuits referents al bessó iemenita de l'humorista català. El company d'Andreu Buenafuente a En el aire, de La Sexta, s'ho va prendre amb humor i filosofia, com és habitual en ell. «Tampoc hi havia cap tipus d'acritud en la comparació, i era certa», va confessar ahir a EL PERIÓDICO. Així que, al final, va acabar responent a Twitter: «Tothom té un doble en algun lloc del món. Quina sort la meva, collons». I va afegir: «Era una tarda tranquil·la per a mi fins que algú ha tret el tema màquines de reconeixement facial als aeroports».
Berto i Buenafuente van optar per no mencionar el tema perquè, a part de la similitud, no volien portar el tema més enllà ni volien «humanitzar un paio que estava reivindicant, entre altres coses, els atemptats de l'11-M a Madrid». «No ens venia de gust fer humor amb això», va dir contundent. La part positiva: «Vaig rebre whatsaps de gent amb qui feia un any que no parlava».
- Apagada Red Eléctrica sospita d'una desconnexió massiva de plantes solars abans de l'apagada
- Andrés Iniesta: "No sempre tot és bonic, ni per a mi ni per a ningú"
- Presumpta administració deslleial Els Mossos confisquen documents i joies als marmessors de Pere Mir
- Habitatge Gonzalo Bernardos avisa els espanyols: «Els que es vulguin comprar una casa s’han d’afanyar»
- Lluita contra el frau Hisenda et vigila: aquesta és la quantitat màxima que pots pagar en efectiu
- Perspectives El Govern manté en el 2,6% el creixement del 2025 malgrat la incertesa pels aranzels
- Criança El pediatre Carlos González, sobre l'exposició dels nens a les pantalles: "Fins a aquesta edat, res"
- Energia El Govern central exigeix per a aquesta mateixa tarda a REE i totes les elèctriques totes les dades sobre l'apagada
- Educació superior Creix més del 50% el nombre d’universitaris que han de compaginar estudis i treball en només tres anys
- Infraestructures Renfe prepara 9.000 trajectes en bus per al tall de Rodalies entre El Prat i Vilanova de l'1 al 4 de maig