'Tu decideixes'

Desigual punxa preservatius en la seva nova campanya

La marca de roba torna a aixecar polèmica a les xarxes socials amb motiu del Dia de la Mare

’Tu decideixes’, el nou espot de Desigual. / YOUTUBE / DESIGUAL

2
Es llegeix en minuts

Amb motiu del Dia de la MareDesigual ha llançat un espot publicitari sota el lema 'Tu decideixes', en què participa de nou la model Isabel Cañete, que juga amb un coixí com si estigués embarassada. Mentrestant, es mira al mirall i somia de ser mare. Tot seguit decideix punxar els preservatius amb una agulla mentre balla i somriu feliç. 

L'anunci, que es va estrenar aquest 1 de maig a la televisió, ha suscitat molta polèmica a les xarxes socials, on els usuaris no entenen si és una campanya política en contra de la nova reforma sobre l'avortament del PP, un 'fake' o una estratègia de la marca per cridar l'atenció. La majoria dels tuits fan preveure una crisi mediàtica per a la marca, encara que de moment Desigual no s'ha pronunciat a les xarxes socials. 

Màrqueting i polèmica

No és la primera vegada que Desigual causa enrenou amb algun dels seus espots publicitaris, en què sempre utilitza la dona com a protagonista. La marca ha anat repetint aquest tipus d'anuncis al llarg de quatre anys, pel que sembla pel seu impacte mediàtic.

El primer va ser el 2012, on es veia una model canviant-se de roba, mentre una veu en off, que simulava ser la seva consciència, parlava sobre tirar-se el cap. Els usuaris van demanar la retirada de l'espot, que tenia com a lema 'Tinc un pla', per considerar-lo denigrant per a la dona. 

L'enrenou es va tornar a produir amb 'Fes-ho al matí', un anunci en què es podien veure diverses models mostrant els pits. I també va passar el mateix aquest any amb 'Jo m'atreveixo', quan la marca va llançar una línia de perfums amb un espot eròtic. Segons la marca, aquest últim espot tanca el capítol d'històries en què anima la dona a decidir per si mateixa i a viure el lema de Desigual, 'La vida és xula'. 

Tuits crítics amb la campanya

Desigual llançava aquest dijous la primícia del nou anunci a través de Twitter i les respostes no s'han fet esperar. Aquests són alguns dels comentaris que han publicat els usuaris de Twitter. 

 

 

 

 

Notícies relacionades