CAMPANYA
H&M posa a la venda una col·lecció de moda sostenible
La 'top model' Amber Valleta, compromesa amb el medi ambient, és la protagonista de la campanya

Amber Valleta és la protagonista de la nova campanya per a aquesta primavera de H&M, basada en la moda sostenible. /
El gegant suec del 'low cost' H&M ha llançat la seva nova 'col·lecció càpsula' (temporal) per a aquesta primavera basada en el que ells denominen moda sostenible, amb teixits naturals i preus més justos per als proveïdors. Aquest rentat d'imatge es produeix en l'aniversari de la tragèdia en una fàbrica tèxtil de Bangla Desh, en què van morir 1.127 persones a causa de les pèssimes condicions de treball.
La campanya 'H&M Conscious Collection' ha apostat per la imatge de la 'top model' i filàntropa Amber Valleta. La model nord-americana que ha estat portada de 'Vogue America' en nombroses ocasions i ha participat en pel·lícules de cine, és més coneguda pel seu compromís amb les causes socials. La seva aportació a Oceana, associació dedicada a la recuperació dels oceans, l'ha fet una candidata perfecta per a aquesta campanya, on la model parla sobre la importància d'aquest tipus d'accions i del que significa portar un estil sostenible.
Aniversari de la tragèdia de Bangla Desh
A través de la seva primera col·lecció de moda sostenible, H&M s'ha proposat set compromisos a complir, com proporcionar moda de qualitat als seus clients, que cada vegada estan més preocupats pel medi ambient. A més d'elegir i premiar els seus proveïdors més responsables, ser ètic en referència als drets dels treballadors. Així com ser respectuós amb el medi ambient, promoure el reciclatge, utilitzar els recursos naturals de forma responsable i enfortir les comunitats on creen llocs de treball.
Notícies relacionadesAquests propòsits coincideixen amb l'aniversari de la tragèdia de Blangla Desh, el maig del 2013, i en què H&M, el tercer comprador de roba fabricada a la ciutat índia, es va proposar crear un contracte a cinc anys en què garantiria la seguretat a les seves fàbriques. Un fet que va provocar que Zara, C&A i Primark moguessin fitxa en la mateixa direcció.
Les peces de la campanya 'Conscius Collection' estan disponibles a totes les botigues de la marca sueca i conserven la mateixa política de preus que la resta de les seves col·leccions.
- Educació Sánchez reduirà per llei les hores lectives del professorat
- Apunt La sort va salvar Fermín
- Seguretat viària ¿Es podrà circular a més de 120 km/h? Els canvis que venen a les autopistes i autovies europees
- El Govern aprovarà l’embargament dimarts després de superar els esculls
- El Rei agraeix a Al-Sisi el seu paper per a un alto el foc a Gaza
- Natalia de Santiago, experta en finances: "A Espanya hi ha moltíssima aversió al risc, gent poruga que els ho transmet als seus fills"
- Cas Koldo El jutge manté pres Santos Cerdán tot i que avança que sortirà abans de complir sis mesos a la presó
- Tribunals Sandro Rosell davant la jutge del cas Negreira: «amb 250 euros per informe com podem comprar àrbitres»
- Urbanisme i educació Més de la meitat de les escoles de la metròpolis de Barcelona conviuen amb entorns «crítics» per a la salut dels nens
- Noves inversions La modernització dels aeroports catalans: més espai a la pista i millors accessos