CAMPANYA

H&M posa a la venda una col·lecció de moda sostenible

La 'top model' Amber Valleta, compromesa amb el medi ambient, és la protagonista de la campanya

Amber Valleta és la protagonista de la nova campanya per a aquesta primavera de H&M, basada en la moda sostenible.

Amber Valleta és la protagonista de la nova campanya per a aquesta primavera de H&M, basada en la moda sostenible. / H&M.COM

1
Es llegeix en minuts

El gegant suec del 'low cost' H&M ha llançat la seva nova 'col·lecció càpsula' (temporal) per a aquesta primavera basada en el que ells denominen moda sostenible, amb teixits naturals i preus més justos per als proveïdors. Aquest rentat d'imatge es produeix en l'aniversari de la tragèdia en una fàbrica tèxtil de Bangla Desh, en què van morir 1.127 persones a causa de les pèssimes condicions de treball.

La campanya 'H&M Conscious Collection' ha apostat per la imatge de la 'top model' i filàntropa Amber Valleta. La model nord-americana que ha estat portada de 'Vogue America' en nombroses ocasions i ha participat en pel·lícules de cine, és més coneguda pel seu compromís amb les causes socials. La seva aportació a Oceana, associació dedicada a la recuperació dels oceans, l'ha fet una candidata perfecta per a aquesta campanya, on la model parla sobre la importància d'aquest tipus d'accions i del que significa portar un estil sostenible.

Aniversari de la tragèdia de Bangla Desh

A través de la seva primera col·lecció de moda sostenible, H&M s'ha proposat set compromisos a complir, com proporcionar moda de qualitat als seus clients, que cada vegada estan més preocupats pel medi ambient. A més d'elegir i premiar els seus proveïdors més responsables, ser ètic en referència als drets dels treballadors. Així com ser respectuós amb el medi ambient, promoure el reciclatge, utilitzar els recursos naturals de forma responsable i enfortir les comunitats on creen llocs de treball.

Notícies relacionades

Aquests propòsits coincideixen amb l'aniversari de la tragèdia de Blangla Desh, el maig del 2013, i en què H&M, el tercer comprador de roba fabricada a la ciutat índia, es va proposar crear un contracte a cinc anys en què garantiria la seguretat a les seves fàbriques. Un fet que va provocar que ZaraC&A i Primark moguessin fitxa en la mateixa direcció.

Les peces de la campanya 'Conscius Collection' estan disponibles a totes les botigues de la marca sueca i conserven la mateixa política de preus que la resta de les seves col·leccions.

Temes:

H&M