Gisele Bündchen torna a posar veu a una campanya de H&M

La 'top' brasilera ha versionat el tema 'Heart of glass' de Blondie amb el discjòquei Bob Sinclar

Gisele Bündchen canta ’Heart of Glass’, en el videoclip de Bob Sinclair. / YOUTUBE.COM

1
Es llegeix en minuts

La model Gisele Bündchen torna a ser imatge del gegant suec H&M per a la seva pròxima campanya primavera-estiu 2014. Aquesta és la tercera vegada que Bündchen és la protagonista d'un espot publicitari de la marca, però en aquesta ocasió també hi posarà la veu i versionarà el tema 'Heart of glass', de Blondie. Anteriorment, ja ho havia fet el 2013, quan va versionar la cançó 'All day and all of the night', dels Kinks. 

Les imatges de la campanya, en què podem veure una sensual Gisele, van a càrrec del fotògraf Lachlan Bailey. Per versionar el tema de Debbie Harry, la cantant ha col·laborat amb el músic i discjòquei francès mundial Bob Sinclar. Sobre aquesta col·laboració, Gisele ha afirmat que "ni en un milió d'anys m'hauria imaginat que podria treballar amb algú com Bob". 'Heart of glass' estarà disponible de forma gratuïta el mes de maig vinent, a l'iTunes de H&M.

Moda bany de H&M

A les imatges de la campanya, que encara no s'han fet públiques a la web de la marca, es pot veure la model lluint un banyador negre amb obertures i posant en una platja amb un minibiquini de color blanc. 

Notícies relacionades

La revista 'Vogue España' es feia ressò de la notícia aquest dimarts i ha publicat un tuit en què es pot veure un avançament del que serà la nova temporada de primavera-estiu 2014.

 

Temes:

H&M