èxit a les xarxes socials

Un fotògraf rus, nova estrella dels 'selfies' gairebé suïcides

Kirill Oreixkin s'uneix a la moda dels autoretrats temeraris als edificis més alts de Moscou

L’impulsor d’aquesta iniciativa explica l’origen de la seva nova afició. / VOCATIV / Youtube

1
Es llegeix en minuts
MARTA SALA / Barcelona

La moda dels 'selfies' va més enllà dels simples autoretrats. Un noi rus comença una nova manera de fotografiar-se a ell mateix, però amb molt risc. L'objectiu és fer-se fotografies als edificis més alts de Moscou. Amb tan sols una càmera i molta valentia (o inconsciència), el fotògraf rus Kirill Oreixkin i un grup d'amics s'han aficionat a aquesta nova i temerària moda.

Notícies relacionades

En el vídeo, realitzat pel portal de notícies 'on line' Vocativ, Oreixkin explica per què puja a dalt d'alguns dels edificis més alts del món, posant en risc la seva vida i integritat física, només per aconseguir la fotografia perfecta.

Punt de vista 

"Vaig començar a fer-ho perquè m'agrada veure la vida des de diferents punts de vista", admet Oreixkin. "M'agrada fotografiar la ciutat i la gent amb qui passo el temps". El fotògraf afirma que al principi tenia por de les alçades, però amb el temps i l'experiència va aprendre a perdre-la i es va interessar per aquesta nova afició.