Segons publica 'Semana'
Pau Gasol trenca amb la seva nòvia després de cinc anys de nòvios
El jugador dels Lakers i la 'cheerleader' Silvia López es van conèixer a l'Eurobasquet 2009
La parella va decidir separar-se l'estiu passat

Pau Gasol i Silvia López, en una gala benèfica a Xangai, l’agost del 2010. /
Segons sembla han agafat camins separats des de l'estiu passat, però la notícia de la seva ruptura ha transcendit el cap de setmana passat. Pau Gasol i la seva nòvia des del 2009, la gallega Silvia López, han trencat la seva relació, segons publica la revista 'Semana'.
La parella es va conèixer en l'Eurobasket 2009, en què Silvia exercia de 'cheerleader'. Després han estat vivint durant uns anys a Los Angeles, i sempre han fet gala de ser molt discrets, i poc s'ha sabut de la seva relació.
"Falta de projectes en comú"
El seu nuviatge, publica el setmanari, s'ha anat refredant per "la falta de projectes vitals en comú". Després de passar uns dies junts l'agost de l'any passat al poble d'on procedeix la família de la Silvia, el jugador dels Lakers i l'animadora han decidit separar-se definitivament.
- Singularitat arquitectònica La desgràcia que explica per què hi ha un escut del Barça a una finestra de Santa María del Mar
- Final de l’onada de calor Catalunya posa en prealerta el pla Inuncat davant la previsió de pluges intenses
- Al Besòs i el Maresme Calor, por i avaries constants en un bloc de pisos públics de Barcelona: «Tenim una desprotecció total»
- Catalunya acapara el nombre més gran de màquines escurabutxaques a Espanya: aquests els municipis més destacats
- Previsió meteorològica El fum dels incendis condiciona el temps a Catalunya i accelera la baixada de les temperatures
- Trump ofereix garanties de seguretat a Kíiv si obté un acord de pau amb Rússia
- Marcus Rashford: "La meva raó principal és guanyar. I per jugar millor necessito ser feliç"
- Alcaraz alça el títol a Cincinnati gràcies a la retirada de Sinner en el primer set
- Dr. Jekyll & Mr. Flick
- Les seccions del Barça es veuen afectades pel ‘fair play’