Cita del 25 de febrer al 5 de març
Chanel se'n va al supermercat la setmana de la moda de París
Lagerfeld, el centre de les mirades, amb un xou de consumisme a les passarel·les
'Chanel Shopping Center' era el logo amb què la 'maison' anunciava fa uns dies el que en poques setmanes passaria a París. Aquest dimarts passarà a la història pel dia en què el rei de la moda, Karl Lagerlfeld, va instal·lar un supermercat en una passarel·la. Si al gener va deixar bocabadats tots els assistents amb una desfilada poc convencional, on va recrear l'escalinata per on baixava la mítica Coco Chanel i va posar vambes a les seves models durant la setmana de l'alta costura de París, ha pujat un esglaó més.
En el context del 'Ready to wear', la setmana de la moda 'prét-a-porter', s'ho ha pres al peu de la lletra i ha portat les models directament de compres al supermercat, on no ha faltat cap detall. Chanel ha recreat tot un mercat, on es podien veure fins i tot ous amb el logo de la 'maison', ampolles d'aigua, pots de pintura, llaunes d'espinacs, etcètera.
Models a l'hipermercat
Les models vesties amb minicistelles han actuat com si es tracté d'un dia normal, anant de compres al supermercat del barri i escollint els productes a les prestatgeries. Encara que una mica més arreglades que de costum.
Un total de 82 'looks' representen la nova col·lecció de Chanel, en què destaquen peces portables i còmodes. L'inici de la desfilada ha destacat per una sèrie de peces com ara pantalons elàstics i amples de colors com rosa xiclet, i el beix que ha obert la model anglesa Cara Delenvinge. Però a mesura que anava avançant la col·lecció ha anat evolucionant cap a un estil més sofisticat propi de la casa, amb les famoses jaquetes de 'tweed', encara que aquesta vegada 'oversize', i unides en una sola peça amb uns pantalons.
Pel que fa als colors, Lagerfeld aposta pel negre i el gris de base, però explota colors com el verd, el vermell, el taronja en les tonalitats més estridents.
La cantant Rihanna no ha volgut perdre's el xou i s'ha immortalitzat al costat de Cara Delenvinge, musa de Lagerfeld.
Notícies relacionadesShopping and goofing around with @Caradelevingne and @joansmalls at #Chanel Shopping Center. pic.twitter.com/DOlix0UCRy
— Rihanna Indonesia (@RihannaIndo) 4 de marzo de 2014
Decor at today's #CHANEL Fall-Winter 2014/15 show #pfw pic.twitter.com/XCWFPI8dHZ
— CHANEL (@CHANEL) 4 de marzo de 2014
A l'acabar la desfilada, els assistents s'han abraonat sobre les prestatgeries, com en el primer dia de les rebaixes, amb el fi d'emportar-se algun objecte d'una desfilada èpica.
- Canvi de temps Alerta per pluges torrencials aquest dijous a la Catalunya central
- La Generalitat posa límit a la recollida de llentiscle i bruc amb una nova llei
- INCLOU ESPANYA Uber permetrà llogar vaixells als països del Mediterrani a partir del juny
- 20 dies com a màxim El Parlament envia al Congrés la proposta de reforma de la llei d’eutanàsia per escurçar els recursos
- El dijous 14 de maig a les 19h El Periódico et convida a participar en un nou #afterwork amb Juan Francisco Pérez Llorca
