SUBHASTA BENÈFICA
La Harley-Davidson del papa Francesc, venuda per 210.000 euros
Els diners de la subhasta de la moto del Pontífex es destinarà a renovar un alberg de Càritas que cada di alimenta i acull més de mil persones necessitades a Roma
La Harley-Davidson del papa Francesc, que la casa de subhastes britànica Bonhams subhastava aquest dijous al Grand Palais de ParísGrand Palais de París, s'ha venut per 210.000 euros, mentre que la caçadora de cuir, també firmada pel Pontífex, ha estat adquirida per altres 50.000 euros, segons han confirmat fonts de la casa de subhastes.
La moto va ser un regal que la mítica marca de motos va fer al papa Francesc el mes de juny passat amb motiu del 110 aniversari de Harley-DavidsonHarley-Davidson. Després, el vehicle va ser donat pel papa Francesc que, segons recorda Bonhams, és famós per la seva preocupació pels pobres i la seva preferència pels mitjans de transport modestos.
Els 260.000 euros recaptats a la subhasta aniran destinats a l'oenagé Càritas de Roma, concretament, a la renovació de l'alberg Don Luigi di Liegro, que va obrir les portes fa 30 anys per acollir persones sense llar, sense feina o pobres i del seu menjador social situat a l'estació de tren de Termini. Els diners recaptats amb la venda de la Harley-Davidson permetran a l'alberg continuar donant menjar i allotjament a més de mil persones necessitades cada dia.
- Canvi de temps Alerta per pluges torrencials aquest dijous a la Catalunya central
- La Generalitat posa límit a la recollida de llentiscle i bruc amb una nova llei
- INCLOU ESPANYA Uber permetrà llogar vaixells als països del Mediterrani a partir del juny
- 20 dies com a màxim El Parlament envia al Congrés la proposta de reforma de la llei d’eutanàsia per escurçar els recursos
- El dijous 14 de maig a les 19h El Periódico et convida a participar en un nou #afterwork amb Juan Francisco Pérez Llorca
