Premis Gaudí
Elegància a l'alfombra vermella dels premis Gaudí
Les actrius catalanes van apostar per dissenyadors espanyols per a l'entrega dels guardons
L'alfombra vermella catalana va tenir aquest diumenge la seva nit estrella amb la celebració de la sisena edició dels premis Gaudí. Les actrius catalanes nominades es van posar a punt per lluir els millors 'looks'.
El color protagonista ha estat el negre entre homes i dones en una nit freda on es van deixar veure molts abrics. L'Acadèmia del Cine Català i el 080 Barcelona Fashion, que es va celebrar la setmana passada, han col·laborat en el vestuari de les actrius i els actors catalans, i és per això que s'han pogut veure dissenys de modistes com Justicia Ruano o Custo Dalmau.
Les més ben vestides
Les més ben vestidesEls premis Gaudí s'estan consolidant, així com ho estan fent els 'looks' de les nostres actrius, que a poc a poc van adquirint l'essència hollywoodiana, encara que en alguns casos encara queda un llarg recorregut. Entre les més ben vestides de la nit hi havia l'actriu Candela Peña, ja acostumada a l'alfombra vermella, amb un vestit negre de puntes de la dissenyadora Vicky Martín Berrocal. També van despuntar Belén Fabra, amb un original vestit a ratlles blanc i negre de Juan Pedro López, i Carmen Machi, que va lluir un elegant vestit llarg negre d'Amaya Arzuaga.
La jove actriu Aina Clotet va trepitjar suggerent l'alfombra vermella amb un vestit que va recordar el que portava Julia Robert als Globus d'Or, en blanc i negre, de Menchén Tomàs. La dissenyadora catalana Rosa Clará va vestir de verd maragda, el color de l'última temporada, Maria Molins. També van brillar a l'alfombra dels Gaudí les actrius Irene Montalà, que, embarassada, va lluir un vestit blau de Cortana; Núria Gago, amb un vestit de puntes blanc, i Laia Marull, amb un bonic vestit de faldilla florejada i transparències de Yolankris.
Vestits maragda
Notícies relacionadesVestits maragda No la van encertar aquesta vegada la directora de cine Judith Colell, que va apostar per Custo Dalmau, i Nora Navas, amb un vestit verd turquesa i escot quadrat. Tampoc la directora de cine Neus Ballús, que va lluir un model de Paloma del Pozo amb tons platejats. L'actriu Ingrid Rubio portava un vestit negre amb lluentons i un enorme escot en V.
Pel que fa als homes, el presentador de la gala, Àngel Llàcer, portava un vestit de Hominem i estilisme d'Andrea Villallonga, l'actor Lolo Herrero vestia de la firma turca Tween, i Francesc Colomer i Santi Millán van optar per Bikkembergs.
- Fenomen en auge La venda a pes de 'caixes sorpresa' d'Amazon arriba al centre de Barcelona: "És com una loteria"
- Universitat Més de 250 professors universitaris exigeixen a la UB que investigui el cas Ramón Flecha
- MUNDIAL DE CLUBS Luis Enrique ignora Mbappé: «Soc soci culer, per això sempre em motiva jugar contra el Madrid»
- Previsió meteorològica Catalunya, en alerta per fortes pluges: aquestes són les zones on més pot ploure
- Detingut per matar d’una punyalada un multireincident al Prat de Llobregat per una venjança
- Infraestructures La Zona Franca invertirà 40 milions en la seu de Salut Pública de BCN
- Transports El Govern facilita la venda de Talgo a Sidenor amb l’entrada de la SEPI
- Junta general Inditex obrirà botigues a l’Iraq i inverteix en l’‘start-up’ Theker Robotics
- Tempesta judicial i política L’UCO busca diners de la trama Cerdán en feixos de bitllets amagats
- Els riscos de la xenofòbia Llibertat per als còmplices Un detingut a Mataró per incitar la "cacera" de migrants a Múrcia