Josep Abril guanya el premi a la millor col·lecció de la 080 Barcelona Fashion Week
La dissenyadora Georgina Vendrell s'emporta la menció especial del jurat
La cantant Elena Gadel ha estat l'encarregada d'anunciar el nom del guanyador de la 13 edició de la 080 Barcelona Fashion Week. Josep Abril ha guanyat el premi a la millor col·lecció del 080 d'aquest hivern amb 'Reflections'. El jurat ha ressaltat la col·lecció d'Abril, dient que responia a les tres qualitats especials: qualitat, creativitat i comercialització.
Abril és tot un veterà en la 080, però mai havia aconseguit emportar-se el premi, que aquest any compta amb una dotació de 20.000 euros. El dissenyador, que ha explicat que el seu projecte a curt termini és obrir-se internacionalment, ha presentat en la 080 un home urbà i elegant sense perdre el característic segell del creador. Les seves propostes més clàssiques les ha aplicat a vestits i abrics, mentre que les apostes més experimentals i arriscades han estat les granotes i els petos de patrons desestructurats. Justament amb el tradicional negre, Abril ha apostat fort pels quadros -que se superposen en jaquetes i camises- blau cel i gris gel, i pel blau marí que aplica a jerseis de llana tricotada i trenada.
Dualismes guanya la menció
Notícies relacionadesGeorgina Vendrell ha rebut la menció del jurat en aquesta edició de la 080 per 'Dualismos', una proposta basada en els contrastos, la dualitat en la unió de conceptes oposats amb un resultat que transmet harmonia i equilibri. També rebia premi Sabine Schwindling, en aquest cas del 080 Design Contest que és el concurs de productes de marxandatge sobre la 080 Barcelona Fashion.
Rècord de participació en el 080
La 080 Barcelona Fashion ha arribat a un nou rècord d'assistència, més de 40.000 persones. Més de 800 periodistes acreditats, 120 d'ells de mitjans internacionals. La participació respecte de la passada edició ha estat més gran en xarxes socials, amb més d'un 37% a Facebook i 70% Instagram.
- Fenomen en auge La venda a pes de 'caixes sorpresa' d'Amazon arriba al centre de Barcelona: "És com una loteria"
- Universitat Més de 250 professors universitaris exigeixen a la UB que investigui el cas Ramón Flecha
- MUNDIAL DE CLUBS Luis Enrique ignora Mbappé: «Soc soci culer, per això sempre em motiva jugar contra el Madrid»
- Previsió meteorològica Catalunya, en alerta per fortes pluges: aquestes són les zones on més pot ploure
- Detingut per matar d’una punyalada un multireincident al Prat de Llobregat per una venjança
- Infraestructures La Zona Franca invertirà 40 milions en la seu de Salut Pública de BCN
- Transports El Govern facilita la venda de Talgo a Sidenor amb l’entrada de la SEPI
- Junta general Inditex obrirà botigues a l’Iraq i inverteix en l’‘start-up’ Theker Robotics
- Tempesta judicial i política L’UCO busca diners de la trama Cerdán en feixos de bitllets amagats
- Els riscos de la xenofòbia Llibertat per als còmplices Un detingut a Mataró per incitar la "cacera" de migrants a Múrcia