Adriana Ugarte llançarà la seva pròpia línia de roba interior
L'actriu ha exercit de padrina en la nova botiga que ha obert la firma de cosmètica Benefit

Adriana Ugarte llançarà la seva pròpia línia de roba interior
Adriana Ugarte, la protagonista de l'exitosa sèrie de televisió 'El tiempo entre costuras', ha exercit de padrina en la inauguració de la botiga de cosmètica americana Benefit.
L'actriu, que avui, 17 de gener, fa 29 anys, enfundada en una singular granota beix, no ha volgut parlar sobre la seva ruptura amb el també actor ÁLex González, però sí que ha explicat que entre els seus projectes hi ha rodar aviat la pel·lícula 'Tiempo sin aire' a les Canàries amb Juana Acosta, Carmelo Gómez i Félix Gómez.
Notícies relacionadesFora del món de la interpretació, la intèrpret ha dit que està bolcada en el disseny d'una col·lecció de roba interior que es diu Feelpeechy. "Peechy és la meva gossa, i diràs que no té res a veure, però per a mi Feelpeechy encarna una dona salvatge no des del punt de provocació a l'home, sinó que crida la part sexi que hi ha dintro d'una mateixa", diu.
A la festa d'inauguració de la primera 'boutique' que la firma pertanyent a la divisió de Perfums i Cosmètics del grup LVMH, obre a Espanya, hi han assistit nombroses cares conegudes, com Óscar Higares, Carmen Lomana, Ana Polvorosa, Ana Fernández, Juncal Riverto, Cristina Brondo, Patricia Olmedilla, Ángel Schlesser, Jorge Acuña i Priscila de Gustín, entre d'altres.
- Fenomen en auge La venda a pes de 'caixes sorpresa' d'Amazon arriba al centre de Barcelona: "És com una loteria"
- Universitat Més de 250 professors universitaris exigeixen a la UB que investigui el cas Ramón Flecha
- MUNDIAL DE CLUBS Luis Enrique ignora Mbappé: «Soc soci culer, per això sempre em motiva jugar contra el Madrid»
- Previsió meteorològica Catalunya, en alerta per fortes pluges: aquestes són les zones on més pot ploure
- Detingut per matar d’una punyalada un multireincident al Prat de Llobregat per una venjança
- Empreses Els tres fills del fundador de Mango Isak Andic assumeixen l’herència de manera equitativa
- MUNDIAL DE CLUBS Xabi Alonso trenca amb l’oficialisme d’Ancelotti i demana reforços després de quedar-se sense Zubimendi
- ACTUALITAT BLAUGRANA El Barça posa màxima pressió a Ter Stegen per forçar la seva sortida
- Unió Europea Espanya proposa blindar per llei que el cost de l’oficialitat del català corri al seu càrrec
- Notes de tall 2025 a Tarragona: cercador i llista per carreres