DESCORTESIA A UN PRODUCTE CATALÀ
Polèmica pel brindis amb cervesa d'Anna Simón per Cap d'Any
La Confraria del Cava es plantejarà "clàusules d'exclusivitat" per a les futures reines del cava
La periodista catalana va ser nomenada representant de l'espumós al mes d'octubre
La Confraria del Cava es plantejarà si és necessari afegir "clàusules d'exclusivitat" perquè les futures reines del cava defensin aquest producte. El president de l'entitat, Toni de la Rosa, reconeix que "no ha agradat" que la Reina del Cava d'aquest any, la periodista Anna Simón, presenti i publiciti el Cap d'Any amb una marca de cervesa, encara que admet que "els espais publicitaris són lliures i qualsevol beguda i cadena pot fer el que li convingui" . De la Rosa posa èmfasi en el fet que "tradicionalment s'ha brindat amb cava" ja que és "una beguda glamurosa, de celebració i romàntica" que la fa "ideal per a les celebracions especials" . Aquest Cap d'Any , diu, "milions de consumidors a tot el món brindaran amb cava".
El president de l'entitat cavista, Toni de la Rosa, ha reconegut aquest desgrat i, per això, explica que en la pròxima reunió dels confrares obriran "un procés de reflexió interna" per si hi ha d'"afegir clàusules d'exclusivitat en els acords amb les futures reines del cava" .
De la Rosa ha relatat que en els últims 30 anys "mai ha passat un cas com aquest", que ha suscitat una polèmica , perquè "amb la il·lusió de seleccionar un personatge popular mai havíem pensat que podria passar això", ha manifestat . L'objectiu és clar: "Hem de mirar que no torni a passar" . Els cavistes no s'han posat en contacte amb la periodista per parlar sobre aquesta qüestió.
Coronació i poc més
Notícies relacionadesTot i això , la Confraria del Cava deixa clar que els acords amb la Reina del Cava són que "ella assisteix a la coronació, la investidura a la tardor i aquí s'acaba la relació". A més, Toni de la Rosa ha precisat que "ella pot contactar amb qui vulgui" de la mateixa manera que "qualsevol beguda és lliure de contractar espais publicitaris amb una cadena de televisió" . El sector del cava mai s'ha plantejat, col·lectivament, patrocinar unes campanades de Cao d'Any.
Un espot d'una companyia asseguradora acomiadarà l'any 2013 tant a Antena 3 i La Sexta (grup Atresmedia) com a Cuatro i Telecinco (Mediaset). I per començar l'any, una empresa cervesera figurarà en les quatre grans cadenes privades, amb intenció d'eclipsar el cava i el xampany.
- Fruites d’estiu ¿Què és més sa, la síndria o el meló? La ciència et dona la resposta
- Religió L’escàndol de les religioses intervingudes amenaça el ‘boom’ dels retirs secrets
- Mobilitat Les obres de l’L4 segueixen el ritme previst i ja arriben al 60% de la renovació
- La banca espanyola supera el test d’estrès amb reserves sobre el Sabadell i Unicaja
- Escalada diplomàtica Trump envia dos submarins nuclears a prop de Rússia
- Viatge oficial del president Illa reforça la relació amb la Xina i torna a Catalunya amb una nova inversió de Chery
- CV Capital cultural, estigma, precarització: ¿Per què alguns polítics menteixen en els currículums?
- «Vam mirar de treure els nostres diners però ja no va ser possible» Unes 30 famílies de Tarragona i Barcelona denuncien una «estafa» de dos milions d’euros a càrrec d’un grup inversor
- Consells científics El cervell necessita entre 8 i 14 dies per desconnectar per vacances: «Descansar no és un caprici, és una necessitat psíquica»
- La pretemporada blanca El Madrid tornarà a la feina amb l’operació sortida bloquejada