El final de Canal 9 dispara els missatges a les xarxes socials
Fins a quatre 'trending topics' simultanis sobre la RTVV han ocupat un lloc entre els temes més comentats de Twitter
El final de les emissions de Ràdio Televisió Valenciana (RTVV) ha desfermat un elevat flux de missatges a les xarxes socials sobre el tancament de Canal 9 i les emissores de ràdio de l'ens. Lemes com 'RTVV no es tanca', 'Fabra dimissio' o 'Paco Telefunken' s'han convertit en 'trending topic' o tendència del moment.
Fins a quatre 'trending topics' simultanis referents a RTVV han arribat a acaparar el llistat de temes més comentats de Twitter. El primer d'ells 'Fabradimissio', amb què els usuaris demanen la dimissió del president de la Generalitat, Alberto Fabra.
De fet, també a través de les xarxes s'està convocant la ciutadania a una manifestació per a aquest dissabte a les 18.00 hores a València amb l'objectiu de reclamar la celebració d'eleccions anticipades a la Comunitat.
El segueix de prop el lema 'RTVVnoestanca', considerat ja el principal 'leitmotiv' del moviment a favor del mitjà de comunicació públic i en 'grit de guerra' dels seus empleat i antics treballadors.
Paco Telefunken
Notícies relacionadesA més, un autèntic fenomen a Twitter és 'Paco Telefunken', el sobrenom amb què es coneix --ja a tot el país- el tècnic que en un principi havia de ser l'encarregat de desconnectar Canal 9 però que, finalment, ha decidit abandonar el recinte cap a les nou del matí i no ser qui suspengués l'emissió, segons ha assenyalat ell mateix des del recinte entrevistat per un redactor.
Al llarg de tota la jornada i des de, pràcticament, la mitjanit de dijous, quan es va iniciar l'apagada de RTVV amb el cessament de les emissions de la ràdio en les seves freqüències habituals, altres referències com 'País Valencià' o 'Canal 9' han copat també els debats a internet.
- L’últim bulo de les xarxes que s’ha fet viral: "La síndria deshidrata"
- LALIGA Els motius de fons que porten el Madrid a carregar contra el Vila-real-Barça de Miami
- Investigació oberta Mor una dona gran en l’incendi del seu domicili a Terrassa
- Cost de la vida La moderació de preus dels aliments frescos contribueix a contenir en el 2,7 % l’IPC del juliol
- L’arma de la nul·litat