Orlando Bloom i Miranda Kerr se separen
L'actor i la model posen fi al seu matrimoni 'amistosament' pel bé del seu fill Finn
Orlando Bloom, que va rebre una distinció de la Universitat de Kent, el 2010, amb Miranda Kerr. /
L'actor britànic Orlando Bloom i la model australiana Miranda Kerr s'han separat "amistosament" després de sis anys de relació i tres de matrimoni, ha informat un portaveu de la parella.
El matrimoni viu separat "des de fa alguns mesos", però fins avui no ho havia comunicat oficialment, ha explicat el portaveu, que ha anunciat la separació a una revista digital nord-americana, 'E!News', de la qual es fan ressò avui els mitjans britànics.
"Tot i ser el fi del seu matrimoni, s'estimen, es recolzen i es respecten com a pares del seu fill i com a família", ha assenyalat.
L'actor, de 36 anys, i la model, de 30, van començar a sortir el 2007 i tres anys després van contraure matrimoni. Són pares d'un nen, Finn, nascut el 2011.
Mansió a la venda
L'última vegada que la model de Victoria Secret i Bloom van ser fotografiats junts va ser el 8 d'octubre. La seva última aparició oficial es va produir amb motiu de l'estrena de 'Romeo y Julieta', el 19 de setembre, a Broadway (Nova York).
"Quan vaig veure Orlando a Broadway a 'Romeoy Julieta', vaig quedar al·lucinada. El respecto molt professionalment, mantenim molt separat l'àmbit personal i el laboral", va confessar Kerr a la revista 'Cosmopolitan', i va fer broma: "No ens fiquem en la feina de l'altre, seria com si jo li demanés que m'ensenyés a desfilar".
Notícies relacionadesL'actor, famós per la seva aparició a la saga "Piratas del Caribe", ha posat a la venda la seva mansió de Hollywood Hills a Los Angeles per 4,5 milions de dòlars (2,79 milions de lliures o 3,29 milions d'euros).
Abans de treure-la al mercat i mentre la parella vivia a Nova York, la mansió estava llogada per 16.500 dòlars al mes (10.248 lliures o 11.990 euros).
- Reurbanització. Les obres del nou barri adjacent a la Sagrera costaran 85 milions
- Tensió al Carib El desplegament militar de Trump davant Veneçuela obre totes les possibilitats
- Manifestació del PP Feijóo clama pel final de Sánchez davant desenes de milers de persones
- Joan Baltà, director de Barcelona Sagrera Alta Velocitat: "L’estació de la Sagrera encara necessita sis anys més d’obres"
- El més alt de la Vall d’Aran El poble de Catalunya que recomana ‘National Geographic’: amb cases de pedra, moltes flors i unes vistes espectaculars del Pirineu
- CUIDEM LA TEVA SALUT Cinc senyals que indiquen obesitat infantil
- ¡Atenció, gurmets! Set bons restaurants de les Corts que t’hauries d’apuntar a l’agenda
- El Govern català estudia invertir més en la llei de barris com a antídot a l’auge ultra
- Juan Rodríguez Teruel, director del Centre d’Estudis d’Opinió (CEO): "Seria un error pensar que hi ha més joves de dretes que mai"
- Manifestació del PP Feijóo clama pel final de Sánchez davant desenes de milers de persones
