Una nena interromp la seva mare mentre explica les notícies en directe
La criatura, que portava un mòbil a la mà, s'escapa corrent a l'adonar-se'n
Lapresentadoradel telenotícies de la cadena de televisió marroquinaMedi1 TV,Lena Alwash, donava les notícies. I tot anava bé fins que, de sobte, va aparèixer al darrere seu una nena amb un telèfon mòbil a la mà, segurament per informar-la d'una trucada entrant o perquè simplement se l'havia deixat.
El vídeo,que recull la versió digitaldel diari italià 'La Repubblica', mostra com la presentadora interromp momentàniament el noticiari i gira lleugerament el cap a l'adonar-se de la presència de la seva filla. La nena, probablement a l'adonar-se de la presència de les càmeres, fa mitja volta i s'escapa corrent. Un intent en va, perquè l'emissió era en directe i no hi havia possibilitat de tallar la retransmissió.
- ChatGPT La IA aposta per aquest barri de Barcelona per viure: "On tradició i modernitat es troben"
- Previsió meteorològica El Nadal arribarà amb pluges, nevades i molt fred a Catalunya: aquestes són les previsions per a les pròximes setmanes
- L’Hospitalet Illa i Quirós firmen el soterrament de la Granvia
- La duresa d’una malaltia El pitjor moment en la vida de Jordi Cruyff
- LA PRESSIÓ FISCAL Un veí de Collbató aconsegueix que li retornin diners de la taxa de residus
- Lloc recomanat El petit poble de Tarragona que 'National Geographic' considera "una obra d'art"
- Condemna històrica del Suprem El futur de García Ortiz: una petició de nul·litat i la incògnita de la seva continuïtat en la carrera
- Gestió de la salut pública El 60% d’infeccions emergents tenen origen animal: «Els veterinaris som clau en les crisis sanitàries»
- Quotes pesqueres La UE autoritza 143 dies de captures per als pescadors del Mediterrani, sense requisits ambientals extres
- Has treballat menys de 25 anys? Així és com pots aconseguir les cotitzacions gratuïtes de la Seguretat Social
