Imatges vertiginoses des de l'edifici americà més alt
Una càmera instal·lada a l'One World Trade Center de Nova York mostra una imatge zenital inèdita de la ciutat des de 541 metres d'altura
Un vídeo a vista d’ocell que recull el moment de la col·locació de l’agulla que corona el gratacel. /
Absteniu-vos de veure aquestes imatges els que tinguin vertigen. El que es veu des de l'One World Trade Center de Nova York. Un vídeo a vista d'ocell que recull el moment de la col·locació de l'agulla platejada que corona el gratacel més alt d'Amèrica.
El primer de dos més
Un imponent edifici de 541 metres d'altura que aspira a omplir el buit que van deixar la torres bessones després dels atacs terroristes del 2001. Els seus 1.176 peus d'altura fan referència a l'any que va començar la revolució americana contra l'imperi britànic.
Notícies relacionadesL'Empire State queda ara reduït, amb els seus 1.454 peus d'altura, davant del nou edifici commemoratiu. És el primer dels tres gratacels que completaran el forat de la zona de zero en el futur.
Divendres passat els treballadors van aplaudir i xiular mentre completaven la instal·lació de la agulla a l'One World Trade Center de Nova York. El vídeo ens acosta a la sensació que tindran alguns quan s'aboquin a l'abisme des del nou gratacel. La inauguració està prevista el 2014.
- Guia i consells On es concentra més el pol·len de plàtan d’ombra a Barcelona i com protegir-te en plena temporada d’al·lèrgies
- Augment de la temperatura Catalunya registra el mes d’abril més calorós des que hi ha registres
- LA REFLEXIÓ DEL TÈCNIC Flick compara el Barça: «Tenim el mateix nivell que el PSG i el Bayern, cent per cent»
- 1 de maig El PSC, ERC i els Comuns situen la pujada de salaris i la vivenda com la prioritat per als treballadors
- Societat Li cau una multa de 19.000 € per treballar unes hores sent jubilat: el cas que ho canvia tot
