Tres lladres intenten robar en una farmàcia amb un policia a dins

Les càmeres de seguretat van gravar el frustrat atracament en una localitat italiana

Tres persones es disposen a cometre un atracament en una farmàcia a Itàlia. / ZOOM.IN

1
Es llegeix en minuts
CÉSAR OLIVO SOSA / Barcelona

Treslladres es disposen a cometre unatracamenten unafarmàcia d'Itàlia, sense saber que entre els clients de l'establiment hi havia unpolicia. Lescàmeres de seguretat del comerç mostren com triguen més temps a arribar, entrar i intentar perpetrar el robatori que a ser enxampats per l'autoritat.

En la primer escena es pot veure dos clients sortint de l'establiment, moment en què els tres lladres apareixen i entren a la farmàcia. Després, una segona càmera de seguretat --situada a l'interior del comerç-- capta el moment en què la dependenta, els clients i el policia --que era davant del taulell mirant un producte-- s'adonen de l'entrada delsencaputxats. L'agent reacciona, desenfunda l'armai ràpidament captura un dels atracadors.

Notícies relacionades

En l'última escena es pot veure com els dos clients --que ja havien sortit del local-- es queden a l'exterior de la farmàcia (aparentment esperant el desenllaç delsuccés), i també es veu com els altres dos delinqüents fugen a tota velocitat, cadascun en una direcció diferent.

No és la primera vegada (ni serà l'última) que una càmera de seguretat capta l'infortuni d'uns lladres i, sobretot, la valentia d'unheroi --en aquest cas, un policia-- que es troba en el moment i els lloc apropiats per frustrar un atracament.