Carmen Electra celebra el seu 40è aniversari amb menjar de McDonalds
Diversos famosos van assistir a la festa de la cantant americana a Los Angeles
Carmen Electra va aprofitar aquest cap de setmana elCoachella, un famós festival de música alternativa i d'art a Los Angeles, per celebrar el seu40è aniversari.
Katy Perry,Leonardo di Caprio oJosh Henderson són només alguns dels famosos que van assistir a la festa per passar una bona estona amb la seva amiga. Per la seva banda, l'actriu i cantant americana va assegurar que estava encantada de poder celebrar l'aniversari "d'una manera tan especial" i va explicar que se sentia afortunada d'estar envoltada de bona gent.
Notícies relacionadesTot i ser una festa de grans dimensions i plena de glamur, la factura del convit no devia ser desorbitada. Sorprenentment, va ser la cadena de menjar ràpid,McDonalds, l'encarregada de servir l'àpat i les begudes durant la celebració.
A més d'hamburgueses, en la festa no hi van faltar moments de diversió. La mateixa Carmen Electra es va animar a pujar a l'escenari i va dedicar una actuació a tots els assistents.
- Entrevista Els assessors fiscals aconsellen sobre la campanya de la renda: "Habitatge i eficiència energètica són les deduccions més potents"
- Live action d’‘Enredados’ Els aspirants a la pel·lícula de Disney aguanten diverses hores de cua al càsting a Salou: «‘Si ens fan cantar, malament’»
- Guerra a l’Orient Mitjà L’Iran envia una nova proposta als EUA per desbloquejar les negociacions
- Radiografia de la TEC (IV) La Núria, tractada amb electroxocs: «M’és igual haver perdut memòria, jo el que volia és estar bé»
- Guia i consells On es concentra més el pol·len de plàtan d’ombra a Barcelona i com protegir-te en plena temporada d’al·lèrgies
