Els instituts públics celebren el primer dia de vaga amb un seguiment del 80%, a 'El informativo'
Les declaracions de Bárcenas en una entrevista a la televisió i l'aval d'una consulta legal a Catalunya per part del Cercle d'Economia, altres temes destacats
'El informativo' d'EL PERIÓDICO obre amb elprimer dia de vaga de 72 hores dels estudiants de secundària de tot Espanyavaga de 72 hores .
Luis Bárcenas, que ha estat cridat a declarar demà davant la Fiscalia Anticorrupció,va assegurar ahir a la nit que el quadern publicat pr 'El País' no és seu i que tot és un muntatge.
El Cercle d'Economia, presidit per Josep Piqué, ha avalat aquest matí una consulta ciutadanaCercle d'Economia Josep Piqué, dins del marc legal.
La Generalitat ha sol·licitat a Facebook que suprimeixi ràpidament pàgines 'informer' Facebook pàgines 'informer' quan es denunciï una calúmnia o injúria.
Sis turistes espanyoles i una mexicana van ser violades ahir a la matinada a Acapulco Acapulco per una desena d'encaputxats que van entrar als bungalous on estaven allotjades.
La producció hispanocanadenca 'Mamá' està arrasant a la taquilla nord-americana.
- RUTA El tresor més ben guardat de Lloret de Mar
- 50 anys de la invasió del Sàhara Occidental Espanya va tenir un pla de guerra contra el Marroc l’any 1975
- Campanya ‘Junts s’explica’ El ‘superdissabte’ de Junts: 111 carpes i un miler de voluntaris per mirar de marcar perfil després de la ruptura amb el PSOE
- Carta blanca des de la música clàssica
- A l’interior d’Espanya es viu fins a 10 anys més que a la zona costanera
- La Loteria de Nadal pot pujar de preu: el primer premi també serà més gros
- El 72% del material de pedòfils són imatges quotidianes El Govern regularà el ‘sharenting’: adeu a publicar fotos del teu fills a les xarxes socials, una forma de «negligència, maltractament i abús»
- Foscos intermediaris Ucraïna i l’oposició castrista assenyalen l’ambaixada russa pel reclutament de cubans per a la guerra
- Relacions entre socis El PSC i ERC avancen en la negociació del finançament singular per desencallar els pressupostos d’Illa
- Humanització de la sanitat Una pacient amb càncer: «La meva psicòloga és tan important per a mi com l’oncòleg»
