s'estrenarà el 15 d'octubre

Brad Pitt, la imatge i la veu del milió de dòlars en un espot

Chanel 5 avança a la xarxa part del nou espot del seu perfum més emblemàtic

Per primera vegada un home serà la imatge de la famosa fragància de la 'maison'

L’avanç del nou espot de Chanel 5. / periodico

1
Es llegeix en minuts

Si fa uns mesos es va difondre la notícia que, per primera vegada,un home seria la imatge del famósperfum Chanel N.5, i que aquest no seria altre queBrad Pitt, ara, a pocs dies de l'estrena mundial de lacampanya, corren per internet tres vídeos que avancen l'anunci protagonitzat per l'actor de 'Seven', i que s'estrenarà mundialment el 15 d'octubre vinent.

El futur marit de la també actriu Angelina Jolie ha estat el primer a prestar la seva bella imatge a la fragància més luxosa i exclusiva, encara que, és clar, no l'ha prestat gratis. La seva relació amb la 'maison' li reportarà com a mínim un milió de dòlars (la casa va assegurar que el taló que rebria l'actor tindria set dígits tirant baix).

De Monroe a Deneuve

Pitt agafarà així el testimoni d'altres estrelles que han publicitat abans la fragància, com Catherine Deneuve, Nicole Kidman, Lauren Hutton, Estella Warren, Ali MacGraw i, per descomptat, Marylin Monroe (que el feia servir de pijama).

Els vídeos, que avancen el que serà l'espot íntegre, duren uns instants, amb la imatge fixa, en blanc i negre i d'esquena de l'intèrpret d''El club de la lucha'. Pitt es pregunta: 'What's the mystery?', 'Do you feel lucky?, 'Are you going somewhere?'

Notícies relacionades

"És la primera vegada que un home dóna el seu punt de vista sobre la fragància més femenina i llegendària", ha explicat Chanel de la campanya, que ha rodat Joe Wright i en què Pitt parla a la càmera com si estigués dirigint-se a una dona... Però després es veu que a qui parla míster Pitt és a un flascó del cobejat perfum.

"Per mantenir una llegenda fresca, s'ha de canviar el punt de vista", explica Andrea d'Avack, presidenta de Chanel Fragance & Beauty. "És la primera vegada que tenim un home parlant d'una fragància femenina. Nosaltres creiem profundament que el perfum és una seducció entre un home, una dona i el mateix perfum".