La disputa d'Igartiburu amb Montero
La tensa xerrada que van mantenir les presentadores a TVE arrasa a internet
Anne Igartiburu.
A un costat de l'estudi 5, vestida de blau, 47 anys,Mariló Montero. A l'altre, de vermell, 43 anys,Anne Igartiburu. Sembla la prèvia d'uncombat de boxa, però no. És la descripció del plató de 'La mañana de la 1' de dilluns passat: dues de les presentadores estrella de la casa a punt de deixar anar i encaixar algun ganxo.
"¿Et veus rovellada?", va disparar Montero. Pam. Així va començar el que havia de ser una xerrada regada amb piropos a compte de la presentació del nou programa de la casa '+Gente' que es va acabar convertint en una versió dels duels María Teresa Campos-Ana Rosa Quintana.
Notícies relacionadesInternet ho va elevar a fenomen digital: va ser 'trending topic' (destaca el 'hashtag' #estasoxidada) i les consultes a Youtube es compten per milers. Molts col·legues d'altres cadenes es van referir a la picabaralla: Susanna Griso ('Espejo público'), Emma García ('Nada es igual') i Jorge Javier Vázquez ('Sálvame').
>> Llegiu la informació completa de la disputa entre Mariló Montero i Anne Igartiburu a e-Periódico.
- La cuina d’una obra mestra Rosalía, una cap que sap escoltar
- Recomanacions "Inoblidable": el bar de Mataró aclamat per les seves saboroses tapes
- Club Entendre + Animals i plantes Molsa, vesc i grèvol: tres plantes protegides per les quals et poden multar
- LA CLAU En l'elefant de Manuel Valls
- CORRUPCIÓ AL PP La Fiscalia demana l'arxiu de les actuacions contra Gallardón per la compra d'Inassa en el 'cas Lezo'
- Crisi a Catalunya Els agents rurals extremen el control de la zona zero de la pesta porcina i no descarten ampliar el rastreig fins als 20 quilòmetres
- L’Espanyol escala al cinquè lloc i es permet somiar
- Espanya guanyaun bronze històricen el Mundial
- El Celta ridiculitza el Reial Madrid en la tornada al Bernabéu
- Els gols no tenen idioma
