LA CANTANT protagonitza campanyes per a H&M i jaguar

Lana del Rey triomfa com a noia d'anunci

A l’esquerra, Lana del Rey, en una de les imatges de la campanya de tardor de H&M. A la dreta, per a Jaguar.

A l’esquerra, Lana del Rey, en una de les imatges de la campanya de tardor de H&M. A la dreta, per a Jaguar. / EL PERIÓDICO

1
Es llegeix en minuts

Lana del Rey s'ha convertit en un dels reclams publicitaris més sol·licitats. L'artista ha estat contractada com a imatge de dues importants marques. Una d'elles és la firma de modalow cost H&M i l'altra, l'automobilística britànica Jaguar. La cantant de 26 anys protagonitza la campanya de H&M d'aquesta tardor, en què ha estat fotografiada per Inez van Lamsweerde i Vinoodh Matadinamb peces com un suèter rosa amb angora ileggingsestampats. També actuarà en el curtmetratge comercialBlue Velvet, dirigit perJohan Renck,que s'emetrà per televisió a partir del setembre. Ara l'ha sol·licitada Jaguar:Del Rey serà la imatge del luxós biplaça F-Type. Aquesta campanya, segons el britànicThe Sun, es presentarà oficialment el mes que ve a París. La marca afirma que l'ha fitxat perquè representa «autenticitat» i «modernitat».