MONÒLEG A LA WEB D''EL PERIÓDICO'
Latre fa de Justo Molinero en els 'TituLatres'
Nova entrega plena d'humor a la web d'EL PERIÓDICO DE CATALUNYA a càrrec deCarlos Latre. Després d'haver-se ficat la setmana passada a la pell (o més ben dit, en la veu de l'expresident del BarçaJosep Lluís Núñez), l'humorista castellonenc es transforma ara en el popular radiofonistaJusto Molineroper repassar l'actualitat més candent en els seusTituLatres. En aquest monòleg, el tercer que fa en exclusiva per a aquest diari, l'home capaç de treure de la seva gola més de 150 personatges converteix la seva actuació en un programa de ràdio en què anuncia l'actuació de diversos artistes com «Ecos del rocío y Ecos de las marismas», i dóna canxa als seuspatrocinadors, com el restaurant El Abuelo, «des del 1847 amb el mateix oli a la fregidora; ¡el gust de sempre!».
Latretornarà a Barcelona amb una versió actualitzada (la canviant actualitat ho requereix) del seu espectacleYes, we Spain is¿ different.Un xou que ja ha superat els 150.000 espectadors, segons la seva pàgina oficial.
AL COLISEUM AL SETEMBRE / El popular actor, que es va fer cèlebre en el programaCrónicas marcianas, de Tele 5,s'instal·larà de nou al Teatre Coliseum (l'última vegada que va estar en aquesta sala va ser al gener) els dies 13, 15, 16 i 20 de setembre. Servirà com a colofó a la seva exitosa gira estiuenca.
- Cimera a Barcelona Mamdani, Bernie Sanders i Hillary Clinton demanen a Barcelona unitat de les esquerres per plantar cara a Trump
- Dos anys de polèmica Barcelona porta a votació el trasllat del parc de bombers a l’avinguda de Sarrià amb 860 metres quadrats més de verd a l’entorn
- Estalvis en perill Un adolescent català buida els comptes de la família en webs de pornografia
- Molta cura Declaració de la Renda 2026: la Guàrdia Civil intervé i avisa els contribuents sobre això que pot arribar al teu mòbil
- En les xarxes socials Trump diu que «fa pena veure» Espanya per les seves «desastroses» xifres econòmiques
