A partir de les 8.00 h
Creix la indignació per la reforma de la llei de l'avortament
Jordi Évole i Estopa, entre altres, participaran en el concert de la plataforma Aturem Eurovegas
L'informatiu d'EL PERIÓDICO destaca l'augment de la indignació per la reforma de la llei de l'avortament que preveu el ministre de Justícia, Alberto Ruiz-Gallardón. Més de 5.000 lectors han firmat el manifestEls drets de tot@s estan en perill.
Dia clau per a l'economia de l'eurozona per la reunió del consell de govern del Banc Central Europeu. A més, últimes reaccions de Catalunya i Andalusia després de la plantada al ministre d'Hisenda, Cristóbal Montoro, al Consell de Política Fiscal i Financera de dimarts.
Notícies relacionadesJa són 10 els banyistes morts per ofegament des de començament d'any a les platges catalanes, i Protecció Civil denuncia que es fa cas omís de les banderes. Les retallades tornen a afectar les festes majors dels barris de Gràcia i Sants, que suprimiran part dels seus programes habituals.
Badalona va reunir ahir alguns dels 'skaters' més importants del món en l'exhibició Rediscover EU Tour de DC. I la plataforma Aturem Eurovegas organitza per al 15 de setembre el concertEurovegas, ni aquí ni enlloc, presentat per Jordi Évole i en el qual actuaran Albert Pla, Estopa i Sílvia Pérez Cruz, entre molts altres.
- Més d’un milió de catalans prenen Diazepam i altres ansiolítics
- Tendències en salut L’ashwagandha, el suplement que conquista dones en la menopausa: «M’ha tret la boirina del cap»
- 53 anys d’història Un tresor fotogràfic, en perill
- Nova etapa L’emotiu comiat de Ramon Pellicer del ‘TN’ de TV3 després de 23 anys: «Ara assumirem altres responsabilitats»
- Estrena televisiva ‘OT 2025’ arriba amb un nou jurat i un programa d’humor
- Exclusiva Aquests són i així actuaven els membres de ‘La manada’ de Castelldefels, empresonats per violar tres dones
- Acord del Govern amb ERC Catalunya obrirà tres noves delegacions a la Xina, Canadà i Jordània
- Canvi climàtic Màxima alerta: nous estudis avancen dràsticament la frenada del Corrent Atlàntic
- EUROVISIÓ RTVE trasllada a l'organització d'Eurovisió que sortirà del festival si participa Israel
- Debat de política general Junts pressiona el PSC i sotmetrà a votació al Parlament els pactes amb Sánchez