A partir de les 8.00 h
Crítiques contra el Govern per la falta de recursos en els focs de l'Alt Empordà
L'enfrontament pels peatges i l'enuig de les associacions prosahrauís, altres temes
L'informatiu d'EL PERIÓDICO destaca la compareixença al Parlament dels consellers d'Interior, Felip Puig, i Agricultura, Josep Maria Pelegrí, per explicar l'actuació en els incendis de l'Alt Empordà. L'oposició va atribuir el resultat a la falta de mitjans. Mentrestant, segueix l'enfrontament polític pels peatges entre Estat i Generalitat.
El Govern central convocarà al setembre una conferència de presidents autonòmics per llançar una imatge de fortalesa i unitat als mercats i als seus socis europeus. Els col·lectius prosahrauís lamenten la decisió unilateral de l'executiu de Rajoy d'evacuar els cooperants als camps sahrauís sense donar-los explicacions.
Notícies relacionadesEn turisme, divisió entre els propietaris dels xiringuitos de les platges barcelonines per la mesura que els permet servir a peu de platja. S'estrena el Gourmet Bus, que combina el recorregut turístic amb un menú del xef Carles Gaig.
Als Jocs de Londres, Espanya segueix sense medalla, encara que alguns esportistes i equips ja han passat de ronda.
- Gira de música urbana i llatina ¿Quan surten a la venda les entrades per al concert de Karol G a Barcelona? Data, on comprar-les i preus
- Calendari laboral Els 2 ponts festius a Barcelona abans de l'estiu i un superpont per a qui es pugui agafar dies
- Club d’Estil d’EL PERIÓDICO 30 anys sense Audrey Hepburn: set encerts d’una icona d’estil immortal
- Calendari laboral Els 2 ponts festius a Mataró abans de l’estiu i un superpont per a qui pugui agafar-se dies
- 'Bogeria' i discriminació femenina Marisol Donis, farmacèutica: "El 90% de les dones en psiquiàtrics no tenien cap patiment, se les treia del mig"
