La flama olímpica torna a Barcelona
En fase de control l'incendi de l'Alt Empordà
L'informatiu d'EL PERIÓDICO destaca el recorregut de la torxa olímpica que tindrà lloc avui a Barcelona per commemorar els 20 anys dels Jocs del 92. En el pla econòmic, el Govern de la Generalitat dóna per segura la petició de rescat a l'Estat.
Afloren les primeres crítiques a l'operatiu dels incendis de l'Alt Empordà, que ahir a la nit van entrar en fase de control. I a Barcelona, la popular Casa de las Mantas tancarà el 31 de juliol a causa de la crisi després de 72 anys d'història.
Notícies relacionadesLa productora El Cangrejo projecta per primera vegada el documental sobre el carrer de Puigmartí de Gràcia, últim classificat en el concurs de les festes del barri durant dos anys consecutius.
Gregorio Peces-Barba, un dels pares de la Constitució Espanyola, va morir ahir als 74 anys.
- Gira de música urbana i llatina ¿Quan surten a la venda les entrades per al concert de Karol G a Barcelona? Data, on comprar-les i preus
- Calendari laboral Els 2 ponts festius a Barcelona abans de l'estiu i un superpont per a qui es pugui agafar dies
- Club d’Estil d’EL PERIÓDICO 30 anys sense Audrey Hepburn: set encerts d’una icona d’estil immortal
- Calendari laboral Els 2 ponts festius a Mataró abans de l’estiu i un superpont per a qui pugui agafar-se dies
- 'Bogeria' i discriminació femenina Marisol Donis, farmacèutica: "El 90% de les dones en psiquiàtrics no tenien cap patiment, se les treia del mig"
