Balanç dels incendis de l'Alt Empordà
Últim estiu amb entrada gratuïta per a turistes al Parc Güell
L'informatiu d'EL PERIÓDICO destaca el balanç dels incendis de l'Alt Empordà, que tot apunta que han estat causats per llançaments de burilles. A Barcelona, l'entrada al Parc Güell serà de pagament a partir del mes d'octubre per als turistes.
Barcelona va guanyar el 2011 uns 10.000 turistes respecte a l'any anterior i aquest dijous s'inaugura el Gourmet Bus, que combina la visita turística amb un menú del xef Carles Gaig.
Notícies relacionadesEn economia, avui compareixen a la comissió de Bankia al Congrés l'exgovernador del Banc d'Espanya Miguel Ángel Fernández Ordóñez i l'exsecretari d'estat d'Hisenda José Manuel Campa.
Dol en el món de la cultura per la mort, ahir, de tres grans professionals: l'actor Paco Morán, el presentador José Luis Uribarri i l'escriptora Esther Tusquets.
- Gira de música urbana i llatina ¿Quan surten a la venda les entrades per al concert de Karol G a Barcelona? Data, on comprar-les i preus
- Calendari laboral Els 2 ponts festius a Barcelona abans de l'estiu i un superpont per a qui es pugui agafar dies
- Club d’Estil d’EL PERIÓDICO 30 anys sense Audrey Hepburn: set encerts d’una icona d’estil immortal
- Calendari laboral Els 2 ponts festius a Mataró abans de l’estiu i un superpont per a qui pugui agafar-se dies
- 'Bogeria' i discriminació femenina Marisol Donis, farmacèutica: "El 90% de les dones en psiquiàtrics no tenien cap patiment, se les treia del mig"
