A partir de les 15.00 hores
El Tresor col·loca 3.562 milions de deute i l'FMI demana més ajustos, a 'El informativo'
Un president progressista per al CGPJ i la mort de Jon Lord, altres temes destacats
L'informatiud'EL PERIÓDICO destaca el petit alleujament que suposa la col·locació de3.562 milions de deute a un interès fins al 22% més barat que el mes passat, encara que els mercats segueixen desconfiant d'Espanya i l'FMI demana més ajustos al Govern espanyol.
El magistrat progressistaGonzalo Moliner substituiràCarlos Dívar com a president del Consell General del Poder Judicial (CGPJ). Una onada decalor arriba a la Península i les altes temperatures agreugen els incendis de les Canàries. A Barcelona, l'ajuntament presenta un pla per millorar la seguretat dels vianants que afectarà específicament elsciclistes.
Notícies relacionadesEn l'àmbit internacional, l'oposició siriana adverteix que el president Baixar al-Assad podria utilitzararmes químiques contra els rebels. I a Londres va morir ahir un dels fundadors de Deep Purple,Jon Lord.
En futbol, primer entrenament del Barça i roda de premsa de Tito Vilanova.
- Almenys 7 persones viuen entre ruïnes a les Cases Barates
- Recomanacions "Inoblidable": el bar de Mataró aclamat per les seves saboroses tapes
- Amb Liam Neeson El racó de Sant Cugat del Vallès que està ja en la història del cinema
- Tres ferits en caure part de l'estructura de l'escenari d'un festival de jotes
- Aquest dilluns L’Audiència de Barcelona jutja una àvia per abusar del seu net a Igualada
- Comissió 'Operació Catalunya' Artur Mas es querellarà contra els qui "van maquinar" l'Operació Catalunya', que titlla d'"il·legal, il·legítima i immoral"
- Catalunya registra la tercera taxa més alta de dones mortes a mans de la parella o exparella el 2024
- ENERGIA El Govern central nega a les grans elèctriques participar directament en la investigació de l’apagada
- Trobada a Barcelona Sánchez i Illa es reuneixen en plena polèmica per l'opa al Sabadell i l'apagada
- Esmena a la totalitat Junts presenta un veto a la reducció de jornada i complica que s’aprovi al Congrés