nou programa
'La voz', de Tele 5, intenta descobrir talents musicals
Bisbal, Melendi, Rosario i Malú descobriran noves estrelles a través de gravacions sonores a la web de la cadena
Els cantantsDavid Bisbal, Melendi, Rosario Flores i Malú elegiran en un càsting virtual gent anònima que s'atreveixi a gravar una cançó de 30 segons a la web de Tele 5. Aquest és el sorprenent sistema de recerca de nous talents que se'ls ha ocorregut als responsables deLa voz, un concurs que prepara la cadena de Paolo Vasile en la línia d'Operación TriunfoiNúmero 1.
Els que aspirin a participar en la futura versió espanyola deThe voiceo simplement vulguin tenir un minut de glòria podran deixar les seves gravacions a l'apartatLa voz. Audiciones. Els internautes podran escoltar i valorar la interpretació de l'1 al 10, però sense tenir en compte, lògicament, la imatge i la personalitat dels candidats. Els participants que superin la nota de set punts seran remesos a l'equip de selecció perquè decideixin si poden fer el salt a aquest concurs, que serà presentat per Jesús Vázquez.
- ChatGPT La IA aposta per aquest barri de Barcelona per viure: "On tradició i modernitat es troben"
- Previsió meteorològica El Nadal arribarà amb pluges, nevades i molt fred a Catalunya: aquestes són les previsions per a les pròximes setmanes
- La duresa d’una malaltia El pitjor moment en la vida de Jordi Cruyff
- L’Hospitalet Illa i Quirós firmen el soterrament de la Granvia
- Per indemnitzacions Les velles patates Corominas de Badalona deixen un deute de 200.000 euros al final de la seva liquidació
- Lloc recomanat El petit poble de Tarragona que 'National Geographic' considera "una obra d'art"
- Has treballat menys de 25 anys? Així és com pots aconseguir les cotitzacions gratuïtes de la Seguretat Social
- Envelliment i salut mental: acceptar-se, empoderar-se, créixer
- Tecnologia i psicologia Un de cada vuit adolescents recorre a la IA en moments de malestar emocional
- El Barça fregeix l’Olympiacos amb defensa i 13 triples
