A MADRID
Mor l'actor Pepe Rubio als 80 anys
Va protagonitzar obres com 'Enseñar a un sinvergüenza' i sèries de televisió com 'La casa de los Martínez'
Pepe Rubio, durant l’enterrament de Rocío Jurado el 2006. /
L'actor Pepe Rubio, protagonista d'obres de teatre de gran èxit com Enseñar a un sinvergüenza,ha mort aquesta matinada a Madrid als 80 anys, segons ha informat la seva oficina de representació.
Les restes mortals de Rubio, nascut a Lubrín (Almeria) el 1931, han estat traslladades al Tanatori Nord de Madrid. Pepe Rubio va debutar com a actor el 1953 i ha protagonitzat obres comSeis personajes en busca de autor, La muerte de un viajante oDon Juan Tenorio.
Notícies relacionadesEn cine va actuar en pel·lícules comLa casa de la Troya, Escala en Hi-Fi oLa casa de los Martínez,La casa de los Martínezque també va protagonitzar a la televisió.
Rubio va començar com a grum en una productora i des de l'inici dels anys 70 va centrar la seva carrera en el teatre, on va intervenir tant en muntatges dramàtics (Seis personas en busca de autor, La Celestina oLa muerte de un viajante) com en comèdia (Dónde están mis pantalones, Pasarse de la reya...) i el 2006 va fer una seqüelaEnseñar a un sinvergüenza, que es va titularQué fue del sinvergüenza.
- Bar Normal Aquest és el nou local dels germans Roca al barri vell de Girona
- Patronal Foment beneeix l’acord entre el PSC i ERC: «Un país sense pressupostos no pot funcionar»
- Actualitat blaugrana Flick encara la «difícil» i cara successió de Lewandowski: de Julián Álvarez a Joao Pedro
- Previsió meteorològica Catalunya activa una nova tanda d’avisos per pluges torrencials davant els xàfecs previstos per a aquest dilluns i dimarts
- Falta de privacitat L’Agència de Ciberseguretat de Catalunya adverteix: no comparteixis les teves dades personals amb la IA
