CAMPANYA PUBLICITÀRIA AMB UN ENTRENADOR POLÈMIC

Cara dura, pell suau

José Mourinho es converteix en l'ambaixador de les afaitadores Braun

José Mourinho, en una imatge de la campanya publicitària que ha fet amb la marca de màquines d’afaitar.

José Mourinho, en una imatge de la campanya publicitària que ha fet amb la marca de màquines d’afaitar.

1
Es llegeix en minuts
JOSÉ CARLOS SORRIBES
BARCELONA

La cara no li llueix gaire aJosé Mourinhoaquests dies d'entrebancs inesperats. Més aviat al contrari. Però, com cantava un culer de pro comManolo Escobar,con la cara lavada y recién peináapareixerà l'entrenador del Reial Madrid en la campanya publicitària que la marca Braun llançarà a partir del mes vinent. El tècnic portuguès es convertirà en l'ambaixador mundial d'aquesta empresa de màquines d'afaitar.

«Mourinhoés el carisma, l'estil, la passió i el rendiment», comenten des de la companyia. El seu director de màrqueting, l'italià Jacopo Lorenzo Pazzi,detalla una mica més l'elecció. «És una autèntica icona per a la majoria dels homes. Amb el seu estil únic, la passió i els valors que posa en la seva feina, reconeguda mundialment, representa millor que ningú els valors de Braun que es resumeixen en el nostre eslògan quealguns són més especials que altres». Els seguidors del Barça probablement no ho deuen veure de la mateixa manera.

L'entrenador va gravar l'anunci al març i, durant l'espot, explica què entén per estil. «T'has de sentir bé amb tu mateix; no és una qüestió dels altres». Ho aplica escrupolosament en la seva professió. Poc després cita com a referents dos grans actors:Sean ConneryiAnthony Hop-

kins. «Espero estar d'aquí 20 anys com ells».

Notícies relacionades

ESPORTISTES ANUNCI /Mourinho s'incorpora al grup d'estrelles de l'esport que ha cedit la seva imatge per a la indústria de l'afaitat. Tres icones com el tennistaRoger Federer,el golfistaTiger Woodsi el futbolistaThierry Henryvan protagonitzar una campanya de Gillette. La mateixa firma va comptar amb el jugador del MadridXabi Alonsoper a una loció hidratant. El seu companyIker Casillasva anunciar Philips. A Espanya, el llegendari porter de la Reial i de la seleccióLuis Miguel Arkonadava ser pioner amb una campanya de Williams Sport al Mundial-82.

Braun no és la primera firma que busca un trampolí ambMourinho.El tècnic té una línia -Mourinho City Ego Collection- amb els rellotges deLaCour. També ha anunciat Samsung, American Express i el grup immobiliari portuguès BPI. I ambCristiano Ronaldocomparteix equip però portensamarretadiferent al seu país. El tècnic llueix la del Banco Comercial Português i el jugador, la del Banco Espirito Santo.