RELLEU GENERACIONAL
Ariadna Oltra estarà al capdavant d''Els matins' la temporada que ve
La periodista presenta actualment el 'TN vespre', amb Ramon Pellicer
Ariadna Oltra, en una imatge del passat març. /
La periodistaAriadna Oltra presentarà la temporada que veEls matins de TV-3, un dels vaixells insígnia de la cadena autonòmica. El magazín mantindrà la mateixa estructura que l'ha caracteritzat des de la seva estrena, l'abril del 2004: entrevistes a fons, reportatges i tertúlies centrades en els temes d'actualitat i que l'han portat a liderar la franja matinal a Catalunya.
Oltra és presentadora del canal de notícies3/24. Des de mitjans de gener està al capdavant --ambRamon Pellicer-- delTelenotícies vespre, aTV-3, tasca que abandonarà al setembre per incorporar-se alsEls matins. Precisament, la periodista ha pres les regnes del magazín matinal a l'estiu, durant tres temporades, i també en algunes emissions de la temporada regular. Amb uns inicis en el periodisme que es remunten a la tele local,Oltra va treballar també a Ona Catalana i Localia, abans d'incorporar-se aTelevisió de Catalunya.
La periodista, nascuda a Barcelona el 1979, substitueixJosep Cuní, que pròximament iniciarà una nova etapa professional a la cadena privada8TV.
- Els Mossos van detectar un matrimoni forçat consumat a les comarques centrals l’any 2025
- Propostes Les monges benedictines que ofereixen retirs a Montserrat
- Novetats al MWC Els Mossos monitoritzaran amb IA en temps real les xarxes socials per detectar emergències
- Decepció a la Cerdanya amb el nou pla de Rodalies: "No resol la situació de col·lapse sistèmic de la línia"
- Una exposició a La Pedrera recupera el grup dels nabís, la baula perduda entre l'impressionisme i les avantguardes
