RELLEU GENERACIONAL
Ariadna Oltra estarà al capdavant d''Els matins' la temporada que ve
La periodista presenta actualment el 'TN vespre', amb Ramon Pellicer
Ariadna Oltra, en una imatge del passat març. /
La periodistaAriadna Oltra presentarà la temporada que veEls matins de TV-3, un dels vaixells insígnia de la cadena autonòmica. El magazín mantindrà la mateixa estructura que l'ha caracteritzat des de la seva estrena, l'abril del 2004: entrevistes a fons, reportatges i tertúlies centrades en els temes d'actualitat i que l'han portat a liderar la franja matinal a Catalunya.
Oltra és presentadora del canal de notícies3/24. Des de mitjans de gener està al capdavant --ambRamon Pellicer-- delTelenotícies vespre, aTV-3, tasca que abandonarà al setembre per incorporar-se alsEls matins. Precisament, la periodista ha pres les regnes del magazín matinal a l'estiu, durant tres temporades, i també en algunes emissions de la temporada regular. Amb uns inicis en el periodisme que es remunten a la tele local,Oltra va treballar també a Ona Catalana i Localia, abans d'incorporar-se aTelevisió de Catalunya.
La periodista, nascuda a Barcelona el 1979, substitueixJosep Cuní, que pròximament iniciarà una nova etapa professional a la cadena privada8TV.
- 'El segon cafè' de La 2Cat L'Editorial de Cristina Villanueva: Escoltar les víctimes
- Negociació Mas insta Junts a entrar en la negociació sobre el finançament per millorar el pacte d’ERC
- Llibre ‘Muñeca de trapo’ Vaitiare, la primera ex de Julio Iglesias que va parlar de trios i cocaïna en el seu llibre ‘Muñeca de trapo’: «Cada nit hi ha una dona diferent al nostre llit»
- RES ÉS EL QUE SEMBLA Montero i la lletra petita del nou model de finançament autonòmic
- INCIDENT INÈDIT Vol UX-6102: «Disculpin el retard, però s’ha escapat un gos per les pistes del Prat»
