MEMÒRIES D'UNA FIGURA DEL ROCK
La vida al límit d'Ozzy Osbourne
Una biografia recorre la història de transformació del músic plena d'anècdotes hilarants

Ozzy Osbourne, el dia del seu casament amb Sharon, en una imatge del seu llibre ’I am Ozzy (confesso que he begut)’.
Una de les pel·lícules més esperades del festival Tribeca d'aquest any és God bless Ozzy Osbourne (Déu beneeixi Ozzy Osbourne), un retrat documental d'aquesta controvertida icona del heavy metal, explicat a través dels ulls de la seva família; el seu fill Jack Osbourne n'és el productor.
Però els fans d'Ozzy que no s'hagin pogut desplaçar al festival novaiorquès tenen una alternativa gens menyspreable: conèixer la vida del seu heroi segons les seves pròpies paraules, o gairebé.
A principis d'abril, Global Rhythm publicarà a Espanya I am Ozzy (confesso que he begut), les memòries escrites per Ozzy Osbourne amb una mica d'ajuda del periodista Chris Ayres. El llibre va ser tot un èxit de vendes als Estats Units i al Regne Unit i va ser escollit pel diari The Guardian com un dels llibres musicals del 2009.
Notícies relacionadesÉs una lectura com a mínim hilarant. La vida d'Ozzy Osbourne acumula anècdotes impossibles, desagradables, increïbles, que semblen producte de l'escriptor de ficció més esbojarrat.
>> Més informació a e-PeriódicoMés informació a e-Periódico
- Fenomen en auge La venda a pes de 'caixes sorpresa' d'Amazon arriba al centre de Barcelona: "És com una loteria"
- Universitat Més de 250 professors universitaris exigeixen a la UB que investigui el cas Ramón Flecha
- MUNDIAL DE CLUBS Luis Enrique ignora Mbappé: «Soc soci culer, per això sempre em motiva jugar contra el Madrid»
- Previsió meteorològica Catalunya, en alerta per fortes pluges: aquestes són les zones on més pot ploure
- Detingut per matar d’una punyalada un multireincident al Prat de Llobregat per una venjança
- Recomanacions per tenir unes vacances tranquil·les aquest estiu
- Escalada Bany de masses per a Alberto Ginés anant cap a la final mundial
- Clàudia Pina hi posa l’art
- Hisenda va maniobrar per evitar la imputació del PP en el cas Bárcenas després d’informar-ne Montoro
- L’exministre va rebre informació confidencial sobre la jutge del cas dels eros a Andalusia