GOIG CULER

Una paròdia del nou anunci de Coca-Cola juga amb les diferències entre el Barça i el Madrid

L'espot, basat en comparacions, diu que "per cada pilota d'or que compren... aquí se'n fabriquen tres"

Paròdia de l’anunci de Coca-Cola amb comparacions entre el Barça i el Madrid. / WWW.YOUTUBE.COM

1
Es llegeix en minuts
EL PERIÓDICO / Barcelona

La companyia Coca-Cola ha llançat recentment un anunci amb títolRaons per creureper celebrar els seus 125 anys d'existència. Sense demora, tal com va passar amb l'espot d'Estrella DammEl que tenim,la paròdia culer ja corre per la web.

L'anunci original es basa en comparacions entre les coses bones i les dolentes que passen al món, mentre que la seva paròdia contraposa tots els mèrits del Barça i els disgustos del Reial Madrid.

Notícies relacionades

D'aquesta manera, les contraposicions se succeeixen: "Per cada pilota d'or que compren... aquí se'n fabriquen tres", en referència als últims tres candidats al premi, formats a La Masia; "Per cada entrenador nou... a Florentino li surten set cabells blancs", sobre els canvis permanents a la banquetamerengue; "Per cada gol de Benzema... una miss aprèn a llegir", en al·lusió a la poca efectivitat golejadora del jugador francès.

L'anunci paròdic finalitza com l'original: "Hi ha raons per creure en un món millor", però hi afegeix: "Ara... ¡amb un altre 5-0 seria molt millor!".