ARRIBADA ACCIDENTADA
Hugh Jackman es lesiona en el xou d'Oprah Winfrey
L'actor havia d'aterrar en tirolina en un escenari però es va distreure i no va activar els frens
L'actor australià Hugh Jackman ha tingut avui una arribada accidentada a l'escenari de l'Òpera de Sydney, on havia de participar en la gravació d'un xou de l'estrella de la televisió nord-americana Oprah Winfrey.
Jackman, de 42 anys, havia de baixar en tirolina des de la teulada de l'edifici de l'òpera fins a l'escenari. Segons els testimonis, l'actor "s'ha distret amb les vistes" i s'ha oblidat de frenar a mesura que s'acostava al seu destí. L'oblit li ha costat xocar amb alguns dels focus instal·lats al plató. A resultes de l'impacte, l'estrella ha patit una ferida en un ull, encara que s'ha recuperat ràpidament i s'ho ha pres amb humor. "Ha sigut divertit, fins al final", ha dit fent broma l'actor, que en el rodatge de X-Men va rebutjar ser doblat per especialistes en les escenes d'acció.
El rodatge del programa de Winfrey, que era seguit per 6.000 convidats, s'ha hagut de suspendre momentàniament. No obstant, una vegada recuperat gràcies al gel i a una copa de vi (com s'aprecia a les imatges), l'actor, amb un petit embenat sota de l'ull, ha explicat a Winfrey que l'emoció de llançar-se en tirolina ha provocat que frenés massa tard. "He baixat saludant a tothom, mirant el port de Sydney, he vist el meu pare, els nens i a tu, i llavors quan he volgut frenar, boing!", ha explicat.
Esmorzar a l'australiana
Tot i l'accident, Jackman s'ha trobat prou en bona forma per explicar a Oprah Winfrey l'esmorzar preferit dels australians; torrades amb Vegemite, una pasta per untar feta a base d'extracte de llevat de cervesa. L'actor fins i tot li ha preparat una torrada a Winfrey. "M'agrada", ha dit aquesta, abans de prendre una copa de Penfold's Grange, un dels millors vins d'Austràlia.
Winfrey és a Austràlia rodant dos xous, en què participen estrelles australianes com el mateix Jackman, Russell Crowe, Nicole Kidman, Keith Urban o Olivia Newton John. L'edició protagonitzada per Jackman s'emetrà el gener de l'any que ve.
- Sistema sanitari Catalunya congela l'ampliació dels cribratges de càncer per falta de pressupostos i professionals
- Hi haurà demanda civil El malson d’un propietari de Barcelona: «El meu inquilí ha aixecat parets i lloga habitacions per dies a turistes»
- Apunt Vinícius sí que és un problema
- Informes mèdics L'Audiència Nacional valorarà l'estat de salut de Jordi Pujol de cara al judici que arrenca el 24 de novembre
- Nous estudis Una de cada tres persones amb carnet de conduir sent pànic al volant: el 75% són dones
- Cine y salud mental Marta Lopera, investigadora de la UOC: “El buen terror no explota la locura, la convierte en experiencia humana”
- AL BERNABÉU Xabi Alonso confirma que no va parlar a soles amb Vinícius
- BÀSQUET | EUROLLIGA Clyburn completa l’obra d’art de Shengelia a Belgrad
- Al coliseum Terrorífica derrota del Girona la nit de Halloween
- El rival del Barça El feliç retorn d’Eder Sarabia
