AMB UNA FESTA A MILÀ
Naomi Campbell celebra els seus 25 anys en la indústria de la moda
Dolce&Gabbana reben la model durant la Setmana de la Moda milanesa
Els dissenyadors Dolce i Gabbana han preparat una càlida rebuda per celebrar els 25 anys de Naomi en el món de la moda. /
Els dissenyadors italians Domenico Dolce i Stefano Gabbana han rebut amb una gran festa la model Naomi Campbell durant la Setmana de la Moda de Milà, per celebrar que l'anomenada deessa d'eben compleix 25 anys desfilant a les passarel·les de tot el món.
Naomi no ha pogut evitar les llàgrimes a l'observar la càlida acollida que li han preparat els seus amics. Una rebuda en què també han participat models que vestien samarretes amb la imatge de la famosa model.
- Pioneres: dones que obren camí (III Edició) La segona revolució feminista comença per mesurar, anomenar i acompanyar
- Descans nocturn Els otorrinos coincideixen: "Dormir amb la boca oberta pot afectar seriosament la teva salut respiratòria"
- Novetat El truc per viatjar barat aquest estiu: l’eina de Google que t’avisa per correu si un hotel baixa de preu
- The World’s 100 Best Clubs Tretze discoteques de Barcelona estan nominades entre les millors del món del 2026: la llista completa de Catalunya
- L’agenda Què fer aquesta setmana a Barcelona: aquests són els millors plans
