ELS MITJANS I LES FIRMES DE MODA ES DISPUTEN LA NÒVIA D'IKER CASILLAS

Sara Carbonero explota com a icona publicitària

Carbonero posa com a imatge de Pantene Style i llueix una melena ondulada amb volum.

Carbonero posa com a imatge de Pantene Style i llueix una melena ondulada amb volum.

2
Es llegeix en minuts
MIREYA ROCA / BARCELONA

És innegable que Sara Carbonero és a dalt de tot de la seva carrera i que la seva bellesa -segons la revista nord-americana FHM, és la comentarista esportiva més sexi del món- i la seva relació amb Iker Casillas l'han convertit en un personatge de la premsa rosa. Però no només això. Les principals firmes de moda i bellesa es disputen la seva imatge, i centenars de joves copien el seu estilisme amb la il·lusió, potser, de convertir-se algun dia en reporteres i enamorar-se d'un porter de futbol. De fet, a les botigues de roba i als fòrums d'internet sobre moda es repeteix la mateixa pregunta: ¿on puc aconseguir els pantalons, les botes... que porta Carbonero?.

Molts models de la periodista manxega (Corral de Almaguer, Toledo, 1984), que origina més ­notícies pràcticament de les que ­dóna, són molt buscats, però l'element més desitjat per les seves seguidores són les denes, unes polseres de fil que s'utilitzen per portar el compte mentre es resa el rosari. La reportera en va lluir unes quantes durant les retransmissions del Mundial de futbol i es va desfermar la bogeria.

PORTADA DE REVISTES / Aquest èxit ha convertit Carbonero en objecte de desig del món mediàtic i publicitari. Tots la volen en el seu programa, en el seu anunci, en la seva tertúlia, en la seva revista. Els dos últims mesos, ha estat la portada de nombroses revistes del cor, però també de publicacions femenines com Cosmopolitan (juny) i Elle (juliol). És la noia del moment i ja hi ha qui compara la parella Carbonero-Casillas amb els Beckham, i no només per la seva fama, sinó també pel que són capaços de facturar.

Notícies relacionades

La professionalitat de la jove davant les càmeres, i l'empenta que li va suposar la victòria de la selecció espanyola de futbol al Mundial i el petó que ni el millor guionista de telenovel·les romàntiques hauria somiat, ja li han reportat diverses campanyes de publicitat. Fa uns mesos se la va poder veure amb l'home del temps Mario Picazo alabant les excel·lències de Vodafone i des d'aquesta setmana és la imatge de PantenePro-V per a les seves línies de tractament i Styling. Però no tot és publicitat. Les declaracions de la seva mare airejant que li falta una assignatura per

acabar la ­carrera de Periodisme -tot i que va afegir que es prepara per presentar-s'hi aquest mes- han coin­cidit amb la notícia del seu pròxim debut com a actriu a Los exhibicio­nistas, un film sobre el món dels reality shows produït per Tele 5 on interpretarà una reportera i compartirà cartell amb Ernesto ­Alterio, Goya To­ledo i Die­­go Martín.