PREESTRENA DEL NOU FILM, 'EL LIBRO DE ELI'
Denzel Washington es converteix en guerrer

Malcolm McDowell al costat de la seva dona, Kelley, i el seu fill petit, Seamus. /
Entre festivals i entregues de guardons, dilluns va tenir lloc al Teatre Xinès de Los Angeles la presentació mundial d’El libro de Eli,nova pel·lícula d’acció amb ambientació postapocalíptica. El protagonista,Denzel Washington, va ser el gran reclam de l’esdeveniment, al qual va asisstir acompanyat de la seva dona,Paulette Washington. No hi va faltar la resta de l’elenc representat perGary Oldman, ja còmode amb el rol de dolent,Mila Kunis (Paso de ti), una de les noves sensacions de Hollywood,Jennifer Beals (The L Word) iMalcolm McDowell(La naranja mecánica), que es van unir als directors del filmAlleniAlbert Hughes.
Alguns dels presents van aprofitar per fotografiar-se amb una rèplica de la moto que condueixDenzel Washingtona la pel·lícula. Aquest va ser el cas de l’actriuRosario Dawson(Siete almas), una de les estrelles convidades que es van deixar veure per l’alfombra negra del recinte.
Altres assistents a l’acte van ser el director de la sagaX-MenBrett Ratner, la intèrpretTaraji P. Henson(El curioso caso de Benjamin Button) i, fora del món del cine, va sorprendre la presència de l’exjugador de bàsquetMagic Johnson, que hi va anar amb la seva donaCookie Johnson.
Notícies relacionadesEl libro de Eli té la seva estrena als EUA fixada per divendres que ve i no arribarà a les pantalles espanyoles fins al 12 de març. Explica la història d’un guerrer solitari anomenat Eli (Denzel Washington)que té com a destí salvar la humanitat salvaguardant un llibre que és clau per poder redimir la societat. Es tracta d’una espècie de Bíblia, l’última d’un país que les ha cremat totes com a reacció a la guerra nuclear que els ha assolat. L’actor va assegurar que intenta llegir-la cada dia i que és una obra que «desitjaria tenir» en un món apocalíptic.
Un habitual de les cintes d’acció,Denzel Washington,de 55 anys, ha hagut de practicar arts marcials durant sis mesos per preparar el paper. No és la primera vegada que l’artista aprèn a lluitar per a una pel·lícula. AHuracán Carter,elbiopicdel boxejador Rubin Carter, ja va fer classes de boxa.
- Apagada Red Eléctrica sospita d'una desconnexió massiva de plantes solars abans de l'apagada
- Andrés Iniesta: "No sempre tot és bonic, ni per a mi ni per a ningú"
- Presumpta administració deslleial Els Mossos confisquen documents i joies als marmessors de Pere Mir
- Habitatge Gonzalo Bernardos avisa els espanyols: «Els que es vulguin comprar una casa s’han d’afanyar»
- Lluita contra el frau Hisenda et vigila: aquesta és la quantitat màxima que pots pagar en efectiu
- Perspectives El Govern manté en el 2,6% el creixement del 2025 malgrat la incertesa pels aranzels
- Criança El pediatre Carlos González, sobre l'exposició dels nens a les pantalles: "Fins a aquesta edat, res"
- Energia El Govern central exigeix per a aquesta mateixa tarda a REE i totes les elèctriques totes les dades sobre l'apagada
- Educació superior Creix més del 50% el nombre d’universitaris que han de compaginar estudis i treball en només tres anys
- Infraestructures Renfe prepara 9.000 trajectes en bus per al tall de Rodalies entre El Prat i Vilanova de l'1 al 4 de maig