LA PARELLA, QUE FEIA QUASI UNA DÈCADA QUE ESTAVA UNIDA, TÉ UN FILL DE TRES ANYS
Martina Klein i Álex de la Nuez se separen "de forma temporal"

Martina Klein i Ález de la Nuez, el març del 2006.
"Després d'uns quants anys de convivència, us comuniquem la nostra separació temporal". Així començava la nota que la model Martina Klein i el músic Álex de la Nuez (va formar el duo de pop Álex i Cristina) van fer arribar ahir a la premsa per explicar la decisió que havien pres. La parella té un fill, Pablo, que té gairebé tres anys (els compleix el 27 de gener). Precisament, el comunicat que van fer públic ahir es referia al nen: "Entre nosaltres existeix una relació d'afecte i respecte, i així volem continuar en el futur de cara a una harmonia necessària per al benestar del nostre fill".
Klein i De la Nuez, que van demanar "respecte i comprensió" als mitjans de comunicació, feia nou anys que mantenien la seva relació. I no s'havien casat. Així ho justificava la model poc després de donar a llum Pablo: "Vivim com un matrimoni i crec que no ens fa falta cap paper. Si després descobrim que pel bé del nen ens fa falta, en un moment donat podem fer un tràmit, però ara per ara no està en les nostres prioritats". No estan sent uns bons mesos per a la model, ja que al novembre va transcendir que el Tribunal Superior de Justícia de Catalunya la va obligar a pagar 16.178 euros a l'Agència Tributària per l'IVA que no va pagar el 1994 per la prestació de diversos serveis professionals.
- Un policia de Badalona serà jutjat per falsejar quilometratge
- La nadinemania conquereix el món de l’òpera
- Habitatge Gonzalo Bernardos avisa els espanyols: «Els que es vulguin comprar una casa s’han d’afanyar»
- Electricitat Causes de l’apagada i solucions perquè no es repeteixi: els experts vaticinen què passarà a partir d’ara a Espanya
- Els vàpers tornen a les platges de BCN després d’un revés judicial