ARMARI DE HOLLYWOOD
Una biografia de Cary Grant desvela el seu turment bisexual
"Tothom vol ser Cary Grant. Fins i tot jo vull ser Cary Grant". Així definia el cèlebre actor la seva admiració per qui aparentava ser, una fa- çana rere la qual s'amagava un home turmentat entre l'estrella i la persona, i en la vida del qual s'ha submergit l'escriptor Marc Eliot.
A Cary Grant, la biografía (Lumen), Eliot defineix l'actor com un paio simpàtic, elegant, obsessionat amb l'aspecte físic, enamoradís, fantasiós, garrepa fins a la medul- la --fins i tot cobrava 25 centaus per cada autògraf que firmava--, de personalitat addictiva amb tendència a l'autodestrucció i de vegades inestable.
No és difícil imaginar-se que Grant reunia tots els ingredients per ser un esquer fàcil de la premsa sensacionalista, on, sense embuts, en més d'una ocasió es va fer safareig sobre la seva relació homosexual amb l'atlètic actor de westerns Randolph Scott.
A Grant i Scott els unia, com afirma Eliot, "el seu gust per beure, fumar, la roba cara, l'humor sorneguer i que tots dos, sexualment, no eren especialment tòrrids, ja que consideraven el sexe com una cosa accessòria".
Però si hi havia un rumor que podia danyar la imatge d'una estrella era el de ser homosexual, una cosa a la qual Grant, obsessionat per triomfar, posaria punt final casant-se amb Virginia Cherrill, protagonista del film de Chaplin Luces de la ciudad.
Incapaç d'oblidar Scott, aquest va ser el primer dels quatre divorcis de Grant al llarg de la seva vida. L'actor fins i tot va arribar a assegurar que els seus fracassos matrimonials es devien al fet que ell només s'enamorava de les dones que suplien la dolorosa absència de la seva mare, que, suposadament, havia mort quan el protagonista d'Encadenados tenia 10 anys, encara que dues dècades després l'actor descobriria que la seva mare encara estava viva i tancada en un manicomi.
- Tribunals Una veïna de Sant Adrià s’enfronta a 25 anys de presó per matar la seva parella amb «118 ganivetades» simulant «un joc sexual»
- Carme Forcadell: "Sabíem que pagaríem un preu, però no que seria tan car"
- El futur Liceu Mar farà guanyar a BCN un nou passeig marítim
- Canvis al litoral de la ciutat El Reial Club Marítim es traslladarà amb el World Trade Center el 2028
- De «no vull ser pare» a «superpare de l’any»: Bertín Osborne i la paternitat com a negoci
- Societat Tarragona instal·larà sensors per quantificar el flux de turistes i detectar possibles inundacions
- Festa Major La traductora i actriu Viviana de Salvador serà la pregonera de les Festes de Santa Tecla 2025 de Tarragona
- Batalla política entre les flames La directora de Protecció Civil es regira contra el PP per dir-li «piròmana»: «Aquells que no aporten que s’apartin»
- Espanya, en flames Els incendis baixen a 18, però vuit continuen amb flames molt virulentes
- Pagesia Els pagesos del Camp de Tarragona arrenquen els avellaners morts per la sequera i busquen conreus alternatius més resistents