LA FILLA DE JANE BIRKIN I SERGE GAINSBOURG VA TENIR UN ACCIDENT NÀUTIC
Charlotte Gainsbourg, greu per una hemorràgia cerebral
L'actriu i cantant francesaCharlotte Gainsbourg,filla deSerge Gainsbourgi deJane Birkin,va ser operada dimecres a la matinada en un hospital de París després d'haver tingut una hemorràgia cerebral.Gainsbourg,de 36 anys, va patir un accident d'esquí nàutic fa unes setmanes als Estats Units, on passava les vacances.
Malgrat que el cop no va semblar revestir gravetat, des d'aleshores la protagonista deLa ciencia del sueño,deMichel Gondry,tenia mal de cap constant. En vista que no millorava, la jove va anar a l'hospital, on va ser operada.
Charlotteva començar fa uns anys una exitosa carrera professional que la va portar a guanyar el 2000 el César francès a la millor actriu de repartiment. Companya sentimental del també actor i cineastaYvan Attal,amb qui té dos fills, Charlotteha treballat per a directors comAlejandro González Iñárritu,que li va donar un paper al seu film21 gramos.El seu últim treball ésI'm not there,deTodd Haynes,presentat aquests dies a Venècia.
- Convivència a la via pública La meitat dels vianants senten estrès quan caminen per BCN
- Urbanisme El nou projecte del museu Thyssen rebaixa l’impacte visual
- COL·LECTIUS VULNERABLES Desallotjades a la Zona Franca unes 200 persones sense llar
- Un terç dels transeünts estan distrets amb el mòbil
- PLANIFICACIÓ Aprovat de nou el pla per construir 220.000 habitatges
