LA CANTANT AUSTRALIANA DEFENSA EL SEU EX A TRAVÉS DE LA SEVA WEB

Kylie Minogue demana als fans que no molestin Olivier Martinez

1
Es llegeix en minuts

Quatre anys de nòvios no és un amor d'estiu. Són 1.500 dies d'una cosa més seriosa. Com la que van tenirKylie MinogueiOlivier Martinezfins que se'ls va acabar l'amor i, de mutu acord, van fer pública la seva ruptura a principis d'aquest mes. No obstant, van aclarir, la princesa del pop i l'actor francès seguirien sent "bons amics". AKylieno li ha faltat temps per demostrar-ho. Ahir va bolcar a la seva web (www.kylie.com) una carta en què demanava que no perseguissin el seu ex, ja que, va adduir, "es mereix un tracte millor".

"Per a algú a qui tinc un enorme amor i respecte, i amb qui segueixo en contacte, és tremendament injust; és demonitzar un home honest", va especificar la cantant (foto), que diumenge va brillar en la gala d'entrega dels premis Bafta.

Notícies relacionades

ELS AFERS

La cantant es referia a les històries de suposats i recents afers d'Olivieramb actrius, comPenélope CruziMichelle Rodríguez,que aquests dies omplen els tabloides. La musa d'Almodóvar,que va ser fotografiada el dia 4 a Los Angeles amb el galant francès, ja ha sortit al pas dels rumors que la relacionaven amb ell i ha desmentit que entre tots dos hi hagi res més que una amistat que ja fa set anys que dura. "Li he donat tot el meu suport, perquè sé que ho està passant malament", ha aclaritPené- lope,que diumenge va coincidir ambKylieals Bafta.