DECLARACIONS A 'VANITY FAIR'
Demi Moore afirma que és molt probable que tingui un fill amb Ashton Kutcher
L'actriu, de 44 anys, és mare de tres noies adolescents fruit del matrimoni amb Bruce Wilis
Els 16 anys de diferència entre Demi Moore i el seu actual marit, el també actor Ashton Kutcher, no són motiu per descartar una possible nova maternitat de l'actriu, segons confessa a l'últim número de la revistaVanity Fair.
"¿Quina és la diferència entre tenir-ne tres, quatre o cinc?", es pregunta la protagonista d'Una proposición indecente, mare de tres filles de l'anterior matrimoni amb Bruce Willis. Moore diu al número de febrer de la revistaVanity Fair, que es posarà a la venda dimarts que ve, que la idea d'augmentar la família amb Kutcher és "molt probable".
Tres filles adolescents
Kutcher, de 28 anys, i Moore, de 44, es van conèixer el 2003 i es van casar dos anys després. Encara que la seva relació va ser seguida amb atenció i sarcasme a la premsa del cor, donada la diferència d'edat de la parella, fins ara tots dos han demostrat uns llaços més sòlids que els de molts altres matrimonis en aquesta indústria.
La mateixa Moore es fa ressò d'aquests dubtes quan reconeix que si algú li hagués dit que això passaria a la seva vida, no se l'hauria cregut. "Ens va agafar a tots dos per sorpresa", afirma l'actriu principal d'AcosoiGhost.
Moore va estar casada 11 anys, fins al 2000, amb el també actor Bruce Willis, amb qui va tenir tres filles que ara tenen 18, 15 i 13 anys. Mentre l'actriu descriu Kutcher com el millor que li ha passat a la vida, les seves filles l'anomenen "MOD", sigla en anglès de l'apel·latiu afectuós "el meu altre pare" ("My Other Dad").
- Pensions ¿Quan es cobra la paga doble de Nadal? Bones notícies per als jubilats
- La plaça de la Revolució recull els mobles
- Sistema sanitari Catalunya congela l'ampliació dels cribratges de càncer per falta de pressupostos i professionals
- Ensenyament públic El Govern ha de crear 169 aules per abaixar les ràtios de 1r d’ESO
- FUTBOL Jordi Alba: «Em motiva més l’Hospi que continuar jugant. Tant de bo arribar a Primera»
- Estrena de cine Jean-Pierre i Luc Dardenne: «La classe treballadora pateix la síndrome d’Estocolm»
- Informes mèdics Jordi Pujol demana a l’Audiència Nacional que valori el seu estat de salut i decideixi si s’ha de sotmetre a judici
- Sortejos La Grossa de la Castanyada 2025: dia i premis del sorteig de Loteries de Catalunya
- Ministeri de Cultura El Govern demanarà al jutge la suspensió cautelar de la fundació Franco
- Denúncia sobre salut mental infanto-juvenil El nostre sistema de salut ens abandona
