MISTERI HISTÒRIC
L'hereu dels Mèdici va ser enverinat amb arsènic
Els estudis que s'han fet sobre les restes de l'hereu delsMèdici,Francesc I,i de la seva dona,Blanca Cappello,han servit per desvelar un dels grans misteris del Renaixement italià, ja que no van morir de malària, tal com es creia fins ara, sinó que van ser enverinats amb arsènic.
Segons el parer d'un grup de professors i forenses italians de les Universitats de Florència i Pavia s'ha de tornar a escriure la història, ja que el gran ducFrancesc IiBlancavan ser assassinats. La mort de l'hereu de la famíliaMèdicidesprés d'11 dies d'agonia i de la seva dona només 11 hores més tard era tot un misteri històric fins ara.
- Tres muntanyencs morts El bomber que va atendre les víctimes del Moncayo: «Les condicions climàtiques eren extremes. A l’arribar, un ja havia mort»
- Rosario Ibáñez, professora: "A l’escola del metro no hi havia educació diferent per a nois i noies"
- Mobilitat L’absència de multes a les ZBE frenarà les ajudes al transport
- PSOE El ministre Ángel Víctor Torres anuncia que pateix càncer
- Alts càrrecs del sector públic Junts i ERC pacten amb el PSOE col·locar afins en institucions i en empreses