MISTERI HISTÒRIC
L'hereu dels Mèdici va ser enverinat amb arsènic
Els estudis que s'han fet sobre les restes de l'hereu delsMèdici,Francesc I,i de la seva dona,Blanca Cappello,han servit per desvelar un dels grans misteris del Renaixement italià, ja que no van morir de malària, tal com es creia fins ara, sinó que van ser enverinats amb arsènic.
Segons el parer d'un grup de professors i forenses italians de les Universitats de Florència i Pavia s'ha de tornar a escriure la història, ja que el gran ducFrancesc IiBlancavan ser assassinats. La mort de l'hereu de la famíliaMèdicidesprés d'11 dies d'agonia i de la seva dona només 11 hores més tard era tot un misteri històric fins ara.
- Repoblament a la muntanya El petit poble del Pirineu que ha aconseguit atreure 35 nous veïns amb habitatge públic i acords amb propietaris privats: gairebé 200 habitants i un alcalde compromès
- El BOE ho confirma: així quedaran les noves taxes turístiques a Catalunya des d’aquest dimecres
- Analgèsic no invasiu Gas del riure per a les mares que estan a punt de donar a llum: la iniciativa d'aquest hospital de Catalunya
- Entrevista Francesc Romeu, rector: “Hi ha una necessitat de transcendència i la gent la busca com pot”
- Justícia ¿Sánchez ‘alenteix’ el TC?
