ORGULL LGTBI
Tornen a pintar el mural LGTBI a Gavà després de rebre un atac
El mural del passeig Maragall va patir un pintada fa uns dies i la Comissió Joves LGTBI ha volgut repintar-lo
Els joves han rebut el recolzament del govern municipal i la bandera LGTBI lluirà de forma simbòlica a l'Espai Jove La Casa Gran

zentauroepp54049614 soc200709131233
La Comissió Jove LGTBI de Gavà (Baix Llobregat) ha tornat a pintar el mural del mur lliure al passeig Maragall de la ciutat per recuperar el seu aspecte original. La pintada va patir una modificació, en què es va afegir al puny alçat pintat originalment el dit del mig en signe de rebuig i menyspreu.
Els joves han rebut el recolzament de dos membres del govern municipal: Alba Riba, regidora de Govern Obert i Participació, encarregada de les polítiques LGBTI de l’Ajuntament de Gavà, i Èric Plaza, regidor de Joventut, segons El Bruguers Digital. Riba ha assegurat que la ciutat no permetrà «cap atac LGTBIfòbic, ni discriminació, ni insult, ni cap acte de repulsa dirigit al col·lectiu».
Notícies relacionadesLa regidora de LGTBI ha reivindicat el servei d’atenció integral per a persones LGTBI (SAI) que va posar en marxa el consistori, un espai de proximitat dirigit a les persones que pateixen discriminació o violència per la seva identitat sexual o de gènere. Plaza ha anunciat que l’ajuntament deixarà de «manera simbòlica» la bandera LGTBI que van instal·lar a l’Espai Jove La Casa Gran el 28 de juny, Dia Internacional de l’Orgull LGTBI.
Més notícies de Gavà en l’edició local d’EL PERIÓDICO DE CATALUNYA
- Fenomen en auge La venda a pes de 'caixes sorpresa' d'Amazon arriba al centre de Barcelona: "És com una loteria"
- Universitat Més de 250 professors universitaris exigeixen a la UB que investigui el cas Ramón Flecha
- MUNDIAL DE CLUBS Luis Enrique ignora Mbappé: «Soc soci culer, per això sempre em motiva jugar contra el Madrid»
- Previsió meteorològica Catalunya, en alerta per fortes pluges: aquestes són les zones on més pot ploure
- Detingut per matar d’una punyalada un multireincident al Prat de Llobregat per una venjança